يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۸۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
حجت الاسلام عباسی با انتشار اطلاعیه‌ای خواستار حفظ آرامش طلاب و فضلای حوزه علمیه و حل شدن مشکل اخیر از راه عادی و طبیعی شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی عباسی، معاون سابق آموزش حوزه‌های علمیه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه اساتید و فضلای عزیز و سربازان هوشمند استدعا دارم اجازه فرمایند مسائل اخیر به نحو طبیعی در آرامش لازم، مسیر خود را طی نماید.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:
«باسمه تعالی
در شرایط حساس داخلی و بین‌المللی کنونی، ضرورت حفظ اتحاد صاحبان اندیشه‌ها و سلایق متفاوت در حوزه مبارکه اقتضا می‌کند بر اساس راهبرد حکیمانه مقام عظمای ولایت دام ظله العالی در راستای تکریم بزرگان و اعاظم حوزه علمیه، ضمن ارج نهادن به نقطه نظرات مراجع معظم دامت برکاتهم و پاسداشت جایگاه ارجمند شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه از همه اساتید و فضلای عزیز و سربازان هوشمند استدعا دارم اجازه فرمایند مسائل اخیر به نحو طبیعی در آرامش لازم، مسیر خود را طی نماید.
 امید است با درایت و بصیرت این عزیزان مستمسکی در دست بددلان قرار نگیرد تا امتحانات حوزه‌ با دقت و آرامش لازم برگزار شود.
علی عباسی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها