أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۳۸۱۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
وزیر راه و شهرسازی خطاب به کاندایدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ آن آقایی که حرف ساخت مسکن در داخل تهران را می‌زند باید بداند که برای این امر 80 میلیون تومان آورده لازم است در حالیکه امروز برای رقمی همچون پنج میلیون تومان مشکل دارند؛ حال نمی‌دانم چگونه می‌خواهید در بافت فرسوده مسکن بسازید؟
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، علی نیکزاد امروز در مراسم بهره‌برداری از 21 هزار واحد مسکن مهر استان قزوین، اظهار کرد: شما قضاوت کنید آیا پرداخت 2840 میلیارد تومان وام چهار درصدی قرض‌الحسنه تورم زاست؟ آیا وام 25 میلیونی تورم زاست؟ ما که از خود دفاعی نداریم اما اگر می‌خواهید جای رفیعی را فتح کنید، بدانید که با فونداسیون دروغ به نتیجه نمی‌رسید و اگر هم برسید، ثمری ندارد.
 
وی گفت: مسکن مهر در واقع گفتمان حضرت امام (ره)، یکی از اصول قانون اساسی است و در عین حال از موارد قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن است اما متأسفانه برخی از افراد این پروژه را زیر سوال می‌برند.
 
نیکزاد افزود: ایجاد فضای آموزشی، اداری، امنیتی، صنعتی، خدمات فنی - مهندسی و... از دستاوردهای دولت است. البته یکی از کارهای بزرگی که این دولت انجام داد٬ واگذاری زمین رایگان و احیای سنت قرض‌الحسنه است که این امور کارآمدی نظام مقدس اسلامی و رضایتمندی مردم از نظام را حاصل می‌کند.
 
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امروز 100 کیلومتر راه روستایی و 21 هزار واحد مسکن مهر روی زمین موجود است و من به مطبوعات می‌گویم که مبادا حرفی بزنید که مبنایی نداشته باشد، این موارد را گفتم تا کسانی که می‌خواهند رییس قوه مجریه باشند، حرفی بزنند که در شأن آنها باشد.
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: 21 هزار واحد مسکونی استان قزوین یعنی 21 میلیون و 100 هزار متر مربع واحد ساختمانی احداث شده است اما کسی می‌گوید این ساختمان‌ها 20 ساله می‌خوابد! آنچه احمدی‌نژاد به ما یاد دادند و از دین آموختیم این است که کار را برای شخص انجام ندهیم و انتظار تشکر نیز نداشته باشیم.
 
به گزارش ایسنا امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور 21 هزار واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین به بهره‌برداری رسید که این افتتاح با اعتراضاتی از سوی مرم همراه شد.
 
همزمان با ورود وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رییس‌جمهور جمعیتی مقابل بلوک مورد بازدید تجمع کرده بودند و هنگام خروج معاون رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی با فریادهایی گفتند " آنچه دولت وعده داده بود با آنچه امروز شاهد افتتاح آن هستیم متفاوت است، از ساختمان‌هایی بازدید کنید که کاستی‌ و نواقص دارند".
 
در این میان وزیر راه و شهرسازی چندین بار خواستار آرامش حاضران شد و گفت: بهتر است نماینده‌ای از طرف خود مشخص کنید تا ایرادهایی را که مد نظرتان است، بگوید تا ما آنها را برطرف کنیم.
 
علی نیکزاد اظهارکرد: از گذشته‌ها می‌گویند "هل جزاء‌الاحسان الا‌الاحسان" اما امروز می‌بینیم آیا پاداش نیکی و زحماتی که کشیده‌ایم این است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها