کد خبر: ۱۳۸۳۱۱
زمان انتشار: ۰۱:۰۶     ۱۵ خرداد ۱۳۹۲
بازیکن جدید پرسپولیس امروز به همراه سرپرست تیم راهی اردبیل می شود.
میثم حسینی شب گذشته با قراردادی دوساله به عضویت پرسپولیس درآمد. مدافع سابق نفت تهران و استقلال امروز عازم اردبیل می شود تا به اردوی قرمزها بپیوندد. سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز با خرید قرمزها به اردبیل باز می گردد.


* هواداران امان پرسپوليسي ها در اردبيل را گرفته اند. هنگام خروج بازیکنان پرسپولیس از هتل برای حضور در محل تمرین، هواداران مقابل درب هتل ازدحام کردند. هوادارانی که آمده بودند با ماشین و موتور اتوبوس پرسپولیس را همراهی می‌کردند. مسئولان نیروی انتظامی برای بازگشت پرسپولیسی‌ها به هتل تدابیر ویژه‌ای اندیشیدند تا این کار راحت‌تر صورت بگیرد. در همین راستا خیابان محل تردد اتوبوس پرسپولیس یک‌طرفه شد.


* محمد رویانیان که عازم امارات شده بود پس از توافق با وینگادا و حضور در تمرینات تیم ملی و دیدار با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال، کادر فنی و ملی‌پوشان و گفت‌و‌گوی مقدماتی به منظور تمدید قرارداد با ملی‌پوشان پرسپولیس و همچنین مذاکره با یک شرکت بزرگ اماراتی به منظور جذب اسپانسر و گفت‌و‌گو با برخی تاجران ایرانی مقیم امارات برای کارهای اقتصادی، بامداد امروز به ایران بازگشت.


* مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «میلاد غریبی بازیکن زیر 21 سال تیم سایپا که با مسئولان باشگاه به توافق رسیده و در تمرینات اردوی اردبیل نیز حضور دارد، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.»
میلاد غریبی که از جمله بازیکنان با آتیه و آینده‌دار فوتبال ایران به حساب می‌آید، قراردادش با تیم فوتبال سایپا به اتمام رسیده بود و تیم‌های بسیاری خواهان او بودند که در این میان باشگاه پرسپولیس بر اساس لیست ارائه شده علی دایی با این بازیکن به توافق رسید.
میلاد غریبی بازیکن رده زیر 21 سال است و باشگاه سایپا فصل گذشته نام او را در میان 22 بازیکن بزرگسال یا 5 بازیکن زیر 23 سال جای نداده و نام این بازیکن به عنوان سهمیه امیدها و جوانان سایپا به سازمان لیگ ارائه شده است، بنابراین بر اساس قوانین میلاد غریبی سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود.


* علی دایی برنامه تمرینات پرسپولیس در اردوی اردبیل را در اختیار مسئولان باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس قرار داد.
بر این اساس تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی به مصاف یکی از تیم‌های فوتبال اردبیل خواهد رفت. بازیکنان پرسپولیس تا روز سه‌شنبه در سرعین و اردبیل تمرینات خود را ادامه می‌دهند و پس از آن به تهران باز می‌گردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها