أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۸۵۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۶ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان گفت: سید دانش میرباقری رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیاهکل منصوب شد.

حجت‌الاسلام محمدحسن سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تمام روسای ستادهای انتخاباتی جلیلی در شهرستان‌ها مشخص شدند اظهار کرد: سید دانش میرباقری مسئولیت ستاد انتخاباتی جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان سیاهکل را به عهده گرفته است.

وی از تغییر رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در شهرستان رودسر خبر داد و افزود: مجید قنبرخواه تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی جلیلی در رودسر را عهده‌دار شده است.

سمیعی همچنین به گردهمایی حامیان جلیلی ساعت 17 امروز در مزار شهدای رشت اشاره کرد و گفت: گردهمایی مذکور با عنوان "حیات طیبه" به منظور ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و شهدا برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گیلان عمران علیزاده را سخنران گردهمایی حامیان جلیلی در مزار شهدای رشت اعلام کرد و یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهدا و مقاومت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها