يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۸۹۳۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۱     ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
عضو تیم اقتصادی ستاد سعید جلیلی آمادگی تدوین‌کنندگان برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری برای مناظره با نمایندگان سایر کاندیداها را اعلام و از آنها برای مناظره کارشناسی دعوت کرد.
حجت‌الله عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اقتصاد‌دانان حامی سعید جلیلی و تدوین‌کنندگان برنامه اقتصادی وی برای مناظره با نمایندگان اقتصادی سایر کاندیداهای ریاست‌جمهوری یازدهم آماده هستند.

به گزارش فارس، نام کسانی چون پرویز داوودی معاون اول سابق رئیس‌جمهور، محمدهادی زاهدی وفا رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)، ابراهیم رزاقی عضو بازنشسته هیئت علمی دانشگاه تهران، مسعود درخشان استاد برجسته اقتصاد انرژی و عادل پیغامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در تیم اقتصادی تدوین‌کننده برنامه‌های اقتصادی سعید جلیلی به چشم می‌خورد.

خبرگزاری فارس آمادگی دارد، میزبانی مناظره نمایندگان اقتصادی کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری را بر عهده بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها