أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۹۰۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به انتشار خبر بیانیه حمایتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر ولایتی بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد حمایت از شخص در انتخابات آتی اصلا هیچ اظهار نظری نکرده است و در اخبار منتشر شده اکثریتی هم که گفته میشود اکثریت جامعه مدرسین نیست.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با پایگاه 598 در واکنش به انتشار خبر بیانیه حمایتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دکتر ولایتی بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد حمایت از شخص در انتخابات آتی اصلا هیچ اظهار نظری نکرده است و در اخبار منتشر شده اکثریتی هم که گفته میشود اکثریت جامعه مدرسین نمی باشد.



عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: اگر هم در یک جلسه غیر رسمی و فوق العاده اظهارنظر و مشورت خواهی شده باشد و آقای ولایتی بیشتر رای  کسب نموده باشد، این جلسه  قبل از مناظره سوم در روز جمعه بوده است و من اطلاع دارم بعضی از افراد بعد از مناظره سوم نظرشان تغییر پیدا کرد.

ایشان افزودند: بنده اینجا صراحتا اعلام میکنم بیانیه ای به نام نهاد جامعه مدرسین [در حمایت از دکتر ولایتی] صادر نشده و اکثریتی هم که گفته شده منظور اکثریت شرکت کننده در جلسه ای غیر رسمی بوده  که ایشان رای بیشتری داشته است و من اطلاع دارم که بعضی از این افراد بعد از مناظره سوم تجدید نظر برایشان حاصل شده است.

فیلم مصاحبه سایت ستاد حوزوی حیات طیبه در همین موضوع



جهت دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها