أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۳۹۵۶۰
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام رسایی:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد موج سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری تمام‌کننده انتخابات در جمعه هفته جاری است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام حمید رسایی شامگاه دوشنبه در ستاد جوانان سعید جلیلی در جمع مردم این شهر با اشاره به بمباران تبلیغاتی دشمن اظهار کرد: تبلیغات دشمن علیه انتخابات در این روزها به اوج می‌رسد.

وی رای دادن را تکلیف عنوان کرد و افزود: هشت نفر نامزد ریاست جمهوری کاندیدای نظام هستند، اما جلیلی اصلح است.

رسایی با تاکید بر اینکه فردی را باید انتخاب کنیم که معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد موج سعید جلیلی تمام‌کننده انتخابات در دور نخست در جمعه هفته جاری است.

نماینده مردم تهران در مجلس مقاومت و اعتقاد مردم را بمب هسته‌ای ایران نامید و تصریح کرد: مقاومت تنها رمز پیشرفت، رفاه و عزت کشور است.

وی به تشکیل دولت‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: 11 دولت تاکنون در کشور تشکیل شده و مردم 10 رئیس جمهور انتخاب کردند.

رسایی خاطرنشان کرد: تجربه تشکیل 11 دولت نشان می‌دهد هر موقع مسئولان به اصول، آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ولایت فقیه اعتقاد داشتند، توانستند خدمت‌رسانی بیشتری انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس عمر دولت موقت در ابتدای انقلاب را کوتاه خواند و یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه دولت بازرگان برگزاری انتخابات در کشور بود اما با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) استعفا کرد و امام راحل استعفای او را پذیرفت.

وی با بیان اینکه بازرگان در ابتدای انقلاب اعتقاد داشت نمی‌توانیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم، تصریح کرد: پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی بعضی از کاندیداها همان سخن را تکرار می‌کنند.

رسایی به تشکیل دولت بنی‌صدر اشاره کرد و افزود: ایجاد ثبات در کشور و مدیریت جنگ مهم‌ترین وظیفه دولت بنی‌صدر بود و او نه‌تنها در این امر موفق نبود، بلکه به دلیل نزدیکی به منافقین هر روز در کشور بی‌ثباتی بیشتر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تشکیل دولت رجایی پس از فرار بنی‌صدر با رجوی ملعون، بیان کرد: رجایی پس از سه ماه به شهادت رسید اما به دلیل تطبیق این دولت با گفتمان امام (ره) به دولت مکتبی مشهور شده و خاطره شیرینی در ذهن مردم باقی مانده است.

*دولت مقام معظم رهبری جنگ را اداره کرد

وی به تشکیل دولت مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دولت مقام معظم رهبری از موفق‌ترین دولت‌ها بود و توانست جنگ را اداره کند و این امر موجب شد میزان آرا و مشارکت مردم برای انتخاب بار دوم رئیس جمهور افزایش یابد.

رسایی تشکیل دولت سازندگی را پس از جنگ و ارتحال امام (ره) عنوان کرد و یادآور شد: بسیاری از خرابی‌های جنگ در دولت هاشمی ساخته شد.

نماینده مردم تهران در مجلس بر پر کاری دولت هاشمی تاکید کرد و افزود: انتقاد اتخاذ برخی سیاست‌های اقتصادی، مدیریتی و غفلت فرهنگی بر دولت هاشمی وارد است.

وی با بیان اینکه در دولت هاشمی توسعه اقتصادی مقدم بر امور دیگر شد، اظهار کرد: دولت هاشمی با مدیران تکنوکرات که معتقد به روش‌های بومی نبودند، بر سر کار آمد.

رسایی سیاست‌های اقتصادی هاشمی را سبب تورم 49 درصدی در کشور دانست و تصریح کرد: تورم مذکور ناشی از جراحی اقتصادی نبود بلکه اتخاذ سیاست‌هایی بود که به مردم فشار وارد می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تشکیل طبقه مدیران اشرافی در دولت هاشمی، خاطرنشان کرد: امروز با عده‌ای از فرماندهان پشیمان مواجه هستیم که دیگر حرفی از جبهه و جنگ نمی‌زنند.

وی مقاومت را رمز پیروزی عنوان کرد و افزود: سیاست‌های مدیریتی هاشمی مدل زندگی و اخلاق در جامعه را متفاوت کرد.

رسایی به کاهش آرای هاشمی در دور دوم انتخابات اشاره کرد و گفت: دولت سازندگی خدمت‌رسانی کرد اما پر خرج بود و ریخت‌وپاش بسیاری داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دولت خاتمی به دلیل ترس مردم از عدم تکرار گذشته با رای بالا تشکیل شد، اضافه کرد: گسترش روزنامه‌ها و توسعه سیاسی توسط وزارت کشور از خدمات دولت اصلاحات بود.

*در دولت خاتمی خبری از پایمردی در مقابل استکبار نبود

وی ادامه داد: در دولت خاتمی شعار توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد، سر می‌دادند و دیگر خبری از ایستادگی و پایمردی در مقابل استکبار نبود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه در نظام اسلامی محال است دولتی تشکیل شود و بتواند براندازی کند، بیان کرد: مردم در هشت سال گذشته به احمدی‌نژاد رای دادند و دولت او در چهار سال نخست به گفتمان امام (ره) و رهبری پایبند بود.

رسایی دولت احمدی‌نژاد را در مجموع موفق‌تر از دیگر دولت‌ها دانست و تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در دو سال گذشته دچار حاشیه شد و برنامه‌ریزی به منظور حاکم کردن رفیق بر کرسی ریاست صورت گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس یکی از شرایط احمدی‌نژاد در 11 روز خانه‌نشینی را کنار گذاشتن جلیلی از دبیری شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد و یادآور شد: مقاومت رمز پیشرفت است و برای رسیدن به رفاه چاره‌ای به غیر از مقاومت نداریم.

*جلیلی باند ندارد، اما تیم دارد

وی جلیلی را آشنا به امور کشور خواند و گفت: جلیلی باند ندارد اما گروه دارد و مردم تیم او هستند.

رسایی به قانون بودجه سالانه، پنج ساله و 20 ساله کشور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آینده باید طبق قوانین مذکور عمل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها