يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۹۸۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
دکتر باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در حمایت از دکتر جلیلی در بوشهر سخنرانی خواهد کرد.
به گزارش 598، بزرگترین اجتماع حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و هواداران دکتر سعید جلیلی در بوشهر برگزار خواهد شد.
 
در این تجمع گسترده که روز سه شنبه 21 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آذربایجانی های بوشهر واقع در خیابان شهید مطهری برگزار خواهد شد، دکتر باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم، به تبیین مواضع دکتر جلیلی خواهد پرداخت.
 
روابط عمومی ستاد مردمی حمایت از دکتر جلیلی در استان بوشهر از همه حامیان گفتمان اسلام ناب و هواداران دکتر جلیلی در استان بوشهر دعوت کرد با حضور پرشور و حماسی خود در این تجمع، کثرت حامیان جبهه حق را به رخ بکشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها