أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۰۰۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
همایش بزرگ حامیان جلیلی در تهران حماسه را تکمیل کرد/
ازدحام جمعیت در زیر پل حافظ و ترافیک سنگین در خیابان‌های اطراف، تردد خودروها را کند کرده است. بر اساس این گزارش، خبرنگاران خارجی در حال مصاحبه با شرکت‌کنندکان در این همایش بزرگ هستند. خبرنگار فرانس 24 با سوال از انگیزه‌ی اصلی جوانان برای شرکت در انتخابات و رای به دکتر جلیلی در حال تهیه گزارش است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598 ، همایش حامیان مردمی سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ار دقایقی پیش در ورزشگاه حیدرنیا تهران با حضور حامیان و طرفداران سعید جلیلی و با تلاوتی از آیات کلام‌الله مجید آغاز شد.

** هم‌اکنون تمام بخش‌های ورزشگاه حیدرنیا مملو از جمعیت است و دیگر برای حضور حامیان جلیلی در داخل ورزشگاه جایی باقی نمانده است.

** علی باقری، علی اصغر زارعی، محمدمهدی زاهدی‌وفا، علیرضا غزوه، زهره طبیب‌زاده، حمید داودآبادی، میثم نیلی، مجید متقی‌فر، اسکندری (وزیر سابق کشاورزی)، مسعود جوراب‌لو (دبیر جبهه پیشگامان خدمت)، محمد حسین رجبی دوانی، فرج‌الله سلحشور، ابوالقاسم طالبی، حجت‌لااسلام آقاتهرانی، حجت‌لااسلام حمید رسایی، یوسفعلی میرشکاک، علی محمد مودب، علیرضا علی احمدی، حسین طلا، مالک شریعتی، علیرصا نادعلی و جواد محمدی ...  از جمله چهره‌هایی سیاسی-فرهنگی حاضر در این مراسم هستند.


** تا دقایقی دیگر حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به عنوان سخنرانی ویژه این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

** خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی زیادی نیز برای پوشش این همایش در ورزشگاه حضور دارند. (فرانس24، لسن آنجلس تایمز، CNN، NTV،YLE، UPI ....)

** در حال حاضر، یک سرود در وصف حضرت عباس(ع) در حال پخش است.

** تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در بخش زیرین جایگاه سخنرانی مستقر هستند.

** حامیان سعید جلیلی پلاکاردهایی با این مضامین که "مقاومت رمز پیشرف"، "جلیلی نماد عزت"،"ما رئیس جمهور محافظه‌کار نمی‌خواهیم"، "حرف ما یک کلام، جلیلی والسلام"، "خامنه‌ای زنده باد، جلیلی پاینده باد" در دست دارند.

** آغاز سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان

** برای این اینجا جمع شده ایم که گفتمان مقاومت مظلوم واقع شده است؛ مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که 8 نوع نگاه در مناظره‌ها حضور داشتند. این نشان می‌دهد که نمی‌توان به بعضی تتفکرها گفت اصولگرا یا اصلاح‌طلب.

** مظلوم ترین نگاه در میان این 8 نگاه نگاه دکتر سعید جلیلی بود.

** به این گفتمان حمله شد و کسانی که از دولت امروز انتقاد داشتند به بهانه انتقاداتشان از دولت به گفتمان مقاومت و عملکرد جلیلی حمله کردند در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی جلیلی است.

** امروز گفتمان مقاومت مورد هجوم است، کسی به این پاسخ نداد که اگر در مقابل دشمن ذره ای کرنش کنیم آیا تحریم‌ها برداشته می‌شود؟ آیا ذره ای در مقابل دشمن سازش‌گری داشته باشیم، تحریم‌ها برطرف خواهد شد؟

** در این انتخابات دروغ بزرگی که به مردم القا شد، این بود که اگر در مذاکرات کوتاه بیایم تحریم‌ها برطرف خواهد شد و ما با رای خود این دروغ را برملا خواهیم کرد. جلیلی به کسی رای نداده است.


** چون جلیلی بر مقاومت پافشاری کرده ما این جا جمع شده ایم. اگر در مقابل دشمن کوتاه بیایم، مشکلات بیشتر خواهد شد. اگر کسی رای بیاورد که کوتاه بیاید در مقابل دشمن، تحریم‌ها و مشکلات بیشتر خواهد شد.

** شما ملت یک روز فرصت دارید که مردم را بیدار کنید، اگر کسی دنبال درست شدن معاش است، باید به گفتمان مقاومت پیوند بخورد. این دروغ بزرگی بود که گفتند ما به خاطر مقاومت هسته‌ای تحریم شده‌ایم.

** رئیس جمهور دوران سازندگی دوست داشت که آمریکا را دشمن تلقی نکنیم ولی آنها برای وی حکم جلب صادر کردند.

** وقتی رئیس جمهور دوران اصلاحات با آمریکایی‌ها با ادب برخورد کرد، جوابش این بود که ما را محور شرارت نامیدند.

** در همه این دوران‌ها یک قطعه هواپیمایی به ندادند پس این نشان می‌دهد که سازش بی‌فایده است و این یک دروغ است.

** اگر در این سال‌ها تحریم‌ها افزایش یافته به خاطر مقاومت ما نیست بلکه به خاطر استقامت و مقاومت مسلمانان یمن، بحرین و سوریه است. اگر امروز از موضوع هسته‌ای کوتاه بیایم باید فردا چاه‌های نفت را ببندیم و در روزهای دیگر باید کارخانجات را هم ببندیم.

** ما به رئیس جمهوری رای می دهم که از همه محکم تر درباره مقاوت شعار داده است

** امروز مقام معظم رهبری فرمودند، که چرا دشمن فشار می‌آورد و تعبیر کردند که برخی‌ها در داخل چراغ سبز نشان می دهند.

** یکی از دلایل افزایش تحریم‌ها این است که برخی در داخل چراغ سبز نشان می دهند، اگر ما چراغ‌های سبز را خاموش کنیم، در مقابل تحریم‌ها هم ایستاده‌ایم.

** بعد از امنیت است که به آزادی و استقلال و پیشرفت می‌رسیم. از بیانات رهبر انقلاب برداشتم این است که دشمن کوتاه نمی‌آید. دشمن امروز زخمی‌ شده لذا نباید کوتاه بیاید.

** آقا فرمودند که عرصه سیاست خارجی عرصه تعارف نیست. جلیلی با قدرت بیان خود کاری کرد که نماینده انگلستان راه آمد و قوتی قلم کاغذ آوردند که بنویسند، نماینده امریکا اجازه نداد. تتنها راه مقابله با دشمن، مقاومت جانانه است.


** اگر در این انتخابات دشمن را از راه مقاومت مایوس کنیم، دشمن کوتاه خواهد آمد.

** تمام مظلومان منطقه و تمام ایرانیانی که دوست دارند با عزت زندگی کنند، منتظر رای شما ملت ایران هستند.

** پدری که فرزندانش در ایتالیا زندگی می کردند به من گفت که پسرانم می‌گویند در اروپا فقط از جلیلی حرف می‌زنند و فقط او می‌تواند کار را درست کند. او از من خواست که رای همه را به سمت جلیلی ببرم.

** وقتی آن فرد گفت که باید گفتگوی تمدن‌ها برقرا کنیم، هیچ ایرانی‌ای احساس افتخار نکرد اما وقتی رئیس جمهوری ضدآمریکا حرف زد، همه احساس غرور و عزت کردند. اگر جلیلی را به میدان بفرستیم، مطمئنا در مقابل امریکا و استکبار کوتاه نخواهد آمد.

** جریان منحوس نهضت آزادی و لیبرال‌ها در کشور به عنوان سیاستمداران رده بالا به غرب چراغ سبز نشان داد، لذا دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد اما آیا آنها رفتند و جنگیدند، خیر؛ جوانان پایین شهری رفتند و شهید شدند و از کشور دفاع کردند اما امروز دیگر اجازه نمی‌دهیم که کسانی چراغ سبز به دشمن نشان دهند.

** اگر برخی ها می‌توانند تورم درست کنند با کوتاه امدن در مقابل غرب، چرا در زمان خودشان تورم 49 درصدی را درست نکردند.


** ما به جلیلی رای میدهیم؛ همانطوری که حرف انقلاب به صورت نفس به نفس و چهره‌ به چهره‌ منتقل شد، این انتقال پیام نیز در 24 ساعت آینده باید همینطور باشد و شما آرای دوستانتان را به  سمت جلیلی بیاورد.

** همه شما وظیفه دارد که به اندازه انگشتان دست آرا کسانی که تردید دارند که به چه کسی رای بدهند را به سمت جلیلی بیاورند.

پایان سخنرانی پناهیان

** سخنرانی حجت‌الاسلام آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در این همایش آغاز شد.

** خداوند متعال به پیامبر فرمودند که محکم بایست، به حضرت موسی(ع) هم فرمودند محکم باش. البته دشمن فحش می دهد، آنهایی که پول دارند هم پول خرج می‌کنند ولی شما باید محکم باشید.

** با تبلیغات سوء و دروغ رای برای جلیلی جمع نکرده و نخواهیم کرد.

** ما با اخلاص، راستی، صداقت و مردانگی و همت برای جلیلی رای جمع می‌کنمیم؛ عزت دست خداست. به بسیاری از شهرستان‌ها رفته‌ام؛ دیشب در یکی از شهرستان‌ها سخنرانی داشتم و می خواستم بگویم که مردم به جلیلی رای بدهید، باور کنید که از زیادی جمعیت تعجب کرده بودم.

** دشمن و خارجی ها در سایت‌ها و شبکه‌هایشان رسما تلاش می‌کنند تا دل همه را نسبت به سعید جلیلی خالی می کنند. همین‌ها نقاط قوت است؛ بدانید ای جوانان، امروز رسیده‌ایم به سرا پرده معاویه، مبادا به مالک اشتر بگوییم برگرد.

** کسانی هم مقاومت را در سعید جلیلی می‌گویند نمی‌بینید، لطفا در این فرصت بررسی و تحقق کنیم. امیدوارم در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم و یک پیروز خوب را که باعث خوشحالی رهبر انقلاب و امام زمان (عج) می‌شود را رقم بزنیم.

** وقتی به حقیقت رسیدیم نباید به عقب برگردیم و انشاالله پیروز هم خواهیم شد امیدوارم که اصلح که همان جلیلی است، رای اول را هم بیاورد.

** پایان سخنرانی حجت الاسلام آقاتهرانی

** هم‌اکنون یکی از مداحان اهل بیت(ع) در حال مولودی خوانی است.

** جلیلی تا دقایقی دیگر وارد ورزشگاه شهید حیدرنیا است.

** در میان انبوه جمعیت، یک پلاکارد در دست مردم است که روی آن نوشته "خدا منتظر نظرسنجی نمی‌ماند"

** یوسفعلی میرشکاک، شاعر آئینی و پژوهشگر ادبی، هم اکنون در حال خواندن اشعاری در وصف سعید جلیلی است.

** سعید جلیلی هم‌اکنون وارد ورزشگاه شد

** مردم شعار "صل علی محمد(ص)، یاور رهبر آمد" و "نه سازش، نه تسلیم، یار جلیلی هستیم" سر می‌دهند.


** حضور خانواده شهید احمدی‌روشن در ورزشگاه شهید حیدرنیا

** بدنبال استقبال کم نظیر مردم تهران از همایش انتخاباتی سعید جلیلی در وزرشگاه شهید حیدرنیا، خودرو حامل وی در مسیر متوقف شد و مسئولین برگزاری همایش مجبور شدند که جلیلی را برای رسیدن به موقع به محل سخنرانی، با موتور سیکلت به ورزشگاه حیدرنیا منتقل کنند.

** تعدادی از مرم پرچم حزب الله لبنان را در دست دارند.

** پدر شهید احمدی روشن با حضور در جایگاه، ضمن مصافحه با وی، دستان جلیلی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت خود بالا برد. مادر شهید احمدی‌روشن هم در جایگاه حضور دارد.


* مادر شهید احمدی‌روشن پشت تریبون قرار گرفت.

** همه ما می دانیم که جنگ ما با کشورها ابرقدرت و غرب جنگ شرف، جنگ ایمان و جنگ ایمان است.

** کسانی که دم از سازش می‌زنند هیچ کدام مثل من و شما نیستند، هیچ کدام جوانان خود را از دست نداده‌اند ما خون جوانان مان را داده ایم. (شعار مردم: مرگ بر سازش‌کار)

** زمانی که خبر شهادت مصطفی دادند، وابستگی بنده را به مصطفی همه می‌دانستند اما خم به ابرو نیاوردم و گفت مصطفی فدای رهبری و مردم ایران.

** مردم عزیز، همه می دانید که تا پیروزی نهایی راهی نمانده و ما امروز پشت خیمه دشمنیم و اگر برگردیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

** با همه شهدا بیعت می‌کنیم که هیچ وقت با هیچ دشمنی سازش نمی کنیم مگر اینکه تمام حق مان را بدهند، چرا باید اسرائیل سلاح هسته‌ای داشته باشد اما ما انرژی صلح امیز هم نداشته باشیم.

** کسانی که تعلیق غنی سازی را پذیرفتند به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند.

** به کسی رای می دهیم که گفتمان انقلاب اسلامی را ادامه دهد، به کسی رای می‌دهیم که پیرو رهبر انقلاب و ولی فقیه باشد.

** همه سختی ها را تحمل می‌کنیم چون تا پیروزی نهایی چیزی نمانده است.

** ما راهی را می‌خواهیم که مصطفی می‌خواست اگر امروز مصطفی شهید هم بود همین راهی را می رفت که من رفته‌ام. مصطفی به رفقایش گفته بود که چند لیتر خون دارم و آن را هم در راه مقام عظمای ولایت می‌دهم.


*** آغاز سخنرانی سعید جلیلی

** 50 سال است که ملت ما افتخار می کند که پا در راهی گذاشته که راه تاریخی سید الشهدا(ع) است؛ 50سال پیش در خرداد 42 پرچمی را بلند کرد لبیک به خدا و پیامبر خدا بود.

** به دنبال آن خط ایمان و امید در کشور شکل گرفت، ایمان به وعده های الهی و امید به پیشرفت در پرتو عمل به تعالیم اسلام.

** از 50 سال پیش همزمان با حرکت امام، دشمنان خط تخریب و تهدید را شروع کردند. 50سال است که رویارویی دو گفتمان شکل گرفته است. ملت در مقابل تمام قدرت‌ها ایستاد و انقلاب پیروز شد. تمام قدرت‌ها اراده کردند تا ببه کمک صدام بیایند تا ملت را شکست دهد، اما ملت پیروز شد. تمام قدرت‌ها تلاش کردند که ما هسته‌ای نشویم اما ملت اراده کرد که هسته‌ای شود و امروز جزو 10 کشور هسته‌ای است.

** تمام جهان اراداه کرد که مانع نظام اسلامی شود، اما ملت اراده کرد و نظام تثبیت شود و امروز دشمنان اعتراف می‌کنند که جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در منطقه و جهان به عنوان قدرتی که با قدرت‌ها هماوردی می‌کند، غیر قابل انکار است.

** دشمنان نگران شدند، امروز ملت به قله نزدیک شده است، مدل آزادسازی خرمشهر تثبیت شده و به دنبال ان جنوب لبنان آزاد شده و غزه مقاومت می‌کند و در همه جنگ‌ها، مقاومت پیروز می‌شود.

** اینکه رهبر انقلاب می‌فرمایند که ما در موقعیت خیبر هستیم، یک ارزیابی دقیق است. امروز ظرفیتی ایجاد که دشمن ترسیده است. در طول سالیان متمادی هرگاه به پشت خیمه دشمن رسیدیم، انها ترفند تردید از دورن را به کار گرفتند و تهدید از بیرون را با تردید از دورن پیگیری کرده است.

** در چهار سال اخیر پیروزی‌های زیادی داشتیم که مدیون 2 نکته است؛ اول خداباوری ودوم مردم‌باوری و اعتقاد به ظرفیت‌های خودمان.

** اگر در دوران دفاع مقدس این پیروزی‌ها را بدست اوریم، ظرفیت‌های جوانان را در چارچوب اسلام ناب دنبال کند.

** این ظرفیت یک نظریه بزرگی بود که امام به ملت هدیه کرد؛ هر گار عزت ما به اوج رسید، کسانی با ایجاد تردید مانع پیروزی شدند.

** 4 سال پیش ملت یک پیروزی بزرگ کسب کرد و جمهوریت را به رخ جهان کشید و دینا دیدی که جمهوریت ما متکی بر همه مردم است ولی عده‌ای نخواستند این را ببینند ولی ملت جلوی انها ایستاد.

** زمانی که ملت شتاب پیشرفت‌های خود را جشن می‌گرفت و در دنیا ملت ایران قوی شمرده می‌شد، عده‌ای با صحبت از دوستی با ملت اسرائیل و مکتب ایرانی خواستند که در حرکت ملت توقف ایجاد کنند اما باز هم ملت اجازه نداد.

** امروز به دنبال فتنه و انحراف شاهد جریان جدیدی هستمی که می خواهد با بزرگ‌نمایی ضعف‌ها، آن را به حساب گفتمان اسلام ناب بگذارد اما موفق نخواهد شد، این جریان با جریان تهدید بیرونی هماهنگ است.

** فراموش نمی‌کنم که این جریان وضعیتی بوجود اورد که رهبر انقلاب فرمودند که اولویت اول کشور باید مبارزه به فقر و فساد تبعیض باشد.

** امروز هم رهبر انقلاب فرمودند که عرصه بین‌المللی عرصه تعارف نیست و هر چه شما عقب بیایید دشمن جلو می‌آید.

** جریان تردید می‌خواهد که تهدیدها را بزرگ نمایی کرده و ظرفیت‌ها را کوچک نمایی کرده و ملت را به اشتباه محاسباتی دچار کند. می خواهد عملکرد خود را خوب جلو دهد.

** جریان مقاومت، واقع‌بینانه‌ترین جریان است، آرمان‌ها و ظرفیت‌ها را می‌بیند و می‌داند که بر مبنای ایمدی که امام در دل مردم کاشت، می توان پیشرفت کرد.


** امروز اگر ما از نظریه ولایت مطلقه فقیه صحبت می کنیم، باور داریم که این نظریه ظرفیت‌های را در محور اسلام ناب حرکت دهد؛ حماسه ها قابل تکرار هستند، آیا این حماسه ها در اقتصاد، فرهنگ، صنعت و غیره نمی‌توانند تکرار شوند.

** اگر رهبر انقلاب می‌فرمایند که حماسه باید رقم بخورد، باید ظرفیت‌ها را شناخت و آزاد کرد. بنده به عینه دیده‌ام، انچه قدرت ها از ان می‌ترسند، مصطفی احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد، علیمحمدی و مجید شهریاری است. انها می‌ترسند که چنین ظرفیت‌هایی بر مبنای خودباوری آزاد شوند.

** باید همه اجزای دولت پشتیبان ملت باشند. به فرموده امام ما، باید تفکر بسیجی در ساختار ادارات ما حاکم شود. ما این را در عرصه هسته‌ای شاهد بودیم.

* دولت باید زنجیرهای بوروکراسی را باز کند تا این زنجیرها مانع آزاد شدن ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان کشور نشود. آنگاه شما خواهید دید که چه ظرفیتی آزاد خواهد شد که قدرت و ظرفیت هسته‌ای در برابر آن هیچ است.

* بعد از خلق حماسه سیاسی مردم در روز 24 خرداد، هر کسی منتخب مردم شد، از فردای انتخابات باید حماسه اقتصادی را رقم بزند.

* باید در برابر زیاده‌خواهی‌ها و فتنه‌ها و تردید‌ها و تبعیض‌ها و فساد‌ها نیز مقاومت کنیم.

* ساعت 20:18؛ پایان سخنان سعید جلیلی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اميررضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۹۶
۶۸
لطفا عكسها را زودتر بزاريد ميخواهيم عكسها را بكنيم تو چشم بعضيهااااااا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۹
۷۲
ان شاالله با یاری خدا و امام زمان دکتر جلیلی رای می آورد.
پاسخ
نصرت الهی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۹
۱۶
سلام
با مطلب«هنوز مانده تا هاشمی را بشناسید!(2)
بروزم.

یاعلیwww.sarbedaran314.blogfa.com
پاسخ
لیلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۹۶
۴۴
پیرو سید علی ایم
یار سعید جلیلی ایم...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۷
۴۵
زنده باد حامی ولایت دکتر سعید جلیلی جانبازی که برای وطن و عزت آن باز هم تا پای جان می ایستد
پاسخ
ترنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
۵۴
۹۸
درود بر سه عالم محمدی هاشمی خاتمی روحانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۰
۳۰
آیا شخص مورد نظر هاشمی آقای ... نیست؟
پاسخ
محمد امیری از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸۰
۳۸
شیراز یک کلام جلیلی والشلام
به فضل الهی با عنایت امام زمان و شهدای گرانقدر جلیلی پیروز میدان خواهد بود.
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۸۱
۳۶
انشاالله مهر باطل به پیشانی سازش کاران می زنیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۶
۳۲
كرمانشاه يك كلام جليلي والسلام
پاسخ
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۷
۳۲
یار جلیلی هستیم
پاسخ
علی رجبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۰
۲۳
امشب همه با هم در نهضت دعای کمیل و دعا برای پیروزی کاندیدای مقاومت "دکتر جلیلی" حضوری حماسی خواهیم داشت. لطفا منتشر کنید
پاسخ
پايدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۹
۲۹
نه سازش نه تسليم يارجليلي و ولايت هستيم
پاسخ
سعید باقروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۵۳
۲۴
این رمز پیروزی ما بر دشمنان است
این انتخاب اصلح ایرانیان است
اصلح در این میدان بود الحق جلیلی
آماده بهر یاری مستضعفان است
رزمنده جانباز ما یار ولایت
اینک زره پوشیده است درراه عزت
برروی بد خواهان زنیم پیوسته سیلی آشفته کرده خواب دشمن را جلیلی
اصلح جلیلی اصلح جلیلی اصلح جلیلی
پاسخ
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۶۱
۲۱
آذربایجان یک کلام جانباز ولایت واسلام
آذربایجان اویاخدی انقلاب و ولایت حامیسان اویاخدی یاشاسین دکتر ,یاشاسین ایرانی یاشاسین جلیلی رای ورن یاشاسین حامی ولایت رای ورن,یاشاسین
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۱
۲۰
قم یک کلام جلیلی والسلام
پاسخ
حسن180
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۳
۱۲
از خداوند،عاجزانه طلب می کنیم دلهای مردم عزیزمان را به سمت آقای جلیلی متمایل بگرداند.تا تانشاالله با رای آوردن این کاندیدای ولایی چشم دشمنان نظام،انقلاب و ولایت کور شود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۱۱
با دل پاک و وضو نام جلیلی بنویس/
کوری چشم عدو نام جلیلی بنویس/
روز جانباز رسیدست، مبارک باشد/
یا ابالفضل بگو نام جلیلی بنویس/
ختم سوری فتح برای پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۸
۱۴
سمنان یک کلام جلیلی واسلام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۷
۱۴
نه سازش نه تسليم يارجليلي و ولايت هستيم
باامیدبه خدادکترجلیلی رای می آورد
پاسخ
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۱۹
۱۴
تهران تورکلری اویاخدی جلیلی دایاخدی
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۶ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
۲۰
۱۷
جلیلی با غیرت *** حافظ خون امت
پاسخ
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۳
۱۲
سیستان یک کلام مقاومت و عزت وپیشرفت والسلام
دشمنان با تمام وجود عظمت بازماندگان را به نظاره بنشینند درود بر یرانی که هیچ وقت در برابر بیگانه سر خم نخواهد کرد با این مردمان پاک سرشتش
جانمان را به خاطر کسی میدهیم که داشت جانش را به خاطر ما میداد رای ما جلیلی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۳
۱۳
امروز رسیده‌ایم به سرا پرده معاویه، مبادا به مالک اشتر بگوییم برگرد.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
۲۷
۱۹
ایرانو اسلام یک کلام
سعید جلیلی والسلام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها