أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۰۱۵۵
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
پاسخ وحید جلیلی به تشدید دورغ پراکنی ها:‌
وحید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آقای جلیلی به هیچ وجه قصد انصراف ندارد و تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت. وی تصریح کرد: هواداران و دوستداران آقای جلیلی بدانند که با توجه به موج استقبال وسیع مردمی از ایشان، وی به هیچ وجه قصد انصراف نداشته و هر شایعه‌ای که توسط بدخواهان در ساعات باقیمانده تا انتخابات منتشر شود پیشاپیش قویاً تکذیب می‌شود.
 به گزارش پایگاه 598، وحید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آقای جلیلی به هیچ وجه قصد انصراف ندارد و تا آخرین لحظه در صحنه انتخابات حضور خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هواداران و دوستداران آقای جلیلی بدانند که با توجه به موج استقبال وسیع مردمی از ایشان، وی به هیچ وجه قصد انصراف نداشته و هر شایعه‌ای که توسط بدخواهان در ساعات باقیمانده تا انتخابات منتشر شود پیشاپیش قویاً تکذیب می‌شود.

جلیلی تصریح‌کرد: بر اساس برآوردهای بدیهی فضای انتخابات هیچ نامزد غیراصولگرایی امکان پیروزی در مرحله اول را ندارد، از این رو پیشنهاداتی همچون ائتلاف و انصراف بعضی از کاندیداهای اصولگرا مبنای استدلالی ندارد و به نوعی سیاسی کاری شبیه است.

وی از همه طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و پیشرفت خواست بدون هیچ نگرانی به کاندیدای اصلح خود رأی دهند و مطمئن باشند مردم حماسه سیاسی دیگری را رقم زد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها