کد خبر: ۱۴۰۳۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
دوران ابتدایی را درمدرسه فیض درمحله باغ سلطان نو(سلطانو) وراهنمایی را در مدرسه رضایی (میدان شهداء) و متوسطه را به صورت متفرقه به پایان رساندم.درسال 1369 در کنکورسراسری در دانشکده زبان های خارجی علامه طباطبایی(ره )تهران پذیرفته شدم. پس ازگذراندن یک ترم, به دلیل عارضه شدید شیمیایی,ازادامه تحصیل بازماندم.

در سال 1370برای بار دوم در کنکور سراسری شرکت کردم وهمزمان در چند دانشگاه بزرگ کشورپذیرفته شدم لکن به دلایل شغلی وعلائق شخصی؛ تحصیل در دانشکده تربیت مربی عقیدتی وسیاسی شهید محلاتی(ره) سپاه را ترجیح و در سال 1374 بامعدل بالا و مدرک کارشناسی علوم سیاسی, به عنوان دانشجوی ممتاز از این دانشکده فارغ التحصیل شدم.

همچنین در سال 1379 در آزمون کارشناسی  ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ,واحد تهران مرکزی در رشته روابط بین الملل ,پذیرفته ودر سال 1382 با رتبه بالا از این دانشکده نیز فارغ التحصیل شدم.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان مسجد محور, افزود: بنده افتخار دارم که از سال 1354 همراه  مبارزین تا پیروزی انقلاب در بهمن 1357 در مبارزه با رژیم پهلوی و در همه صحنه ها حضور فعال داشته و یکی از کسانی بودم که علاوه بر مبارزه با مزدوران شاه، در کمیته استقبال از امام خمینی (ره) و پس از پیروزی, در کمیته انقلاب اسلامی ودر تأسیس شجره طیبه بسیج نقش مؤثری داشتم.همچنین به عنوان مربی عزیزان بسیجی و یک فرهنگی, فعالیت های گسترده ای را از سال 1358 تا کنون داشته و دارم و از اولین نیروهای اعزامی به جبهه های نبرد در ابتدای مهر ماه سال 1359 بودم.

آقای خونساری افزود:عضویت در شورای سپاه هویزه درسال 1359 وهمسنگربودن با شهید بزرگوار، حسین علم الهدی و یاران شهید ایشان و شهدای بزرگی چون: دکتر مصطفی چمران،صیاد شیرازی،حسن باقری و سایر شهدای گرانقدر و فرماندهان شهیداز دیگر افتخارات بنده دردوران دفاع مقدس بوده وعلاوه برآن؛ درسال 1361برای دفاع از مردم مظلوم لبنان, به این کشورعزیمت ودر کناراولین رهبرحزب الله، شهید سید عباس موسوی در دفع تجاوزات  رژیم اشغالگر قدس حضور داشتم.

  ایشان همچنین درمورد سوابق اجرایی خود گفت: بنده مؤسس بسیج دانشجویی استان درسال 1369 و از طراحان مجتمع های آموزشی رزمندگان وعضو بسیج اساتید کشور می باشم. وی با اشاره به  برخی ازمسؤلیت های دردوران دفاع مقدس و درنهاد های انقلاب اسلامی؛افزود: بنده ازسال 1385 بنا به درخواست دریادارمحتاج,استاندار وقت قم, به وزارت کشور مأمور ودراستانداری قم مشغول به خدمت شدم وتا قبل از ثبت نام به عنوان نامزد چهارمین دوره شورای اسلامی شهرقم,حدود هشت سال درسمت های مختلف و از جمله : مدیر کل سیاسی و انتظامی، مدیر کل امنیتی و انتظامی، مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری,دبیرشورا ومدیر کل پدافندغیرعامل استان فعالیت نموده ودرتحولات این دوره طلایی خدمتگزاری, نقش مؤثری داشته ام.

کاندیدای مردمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهرقم اظهار داشت: یکی از خدمات این حقیر به استان، تلاش وپیگیری جدی جهت ارتقاء جایگاه انتظامی استان به درجه یک کشوری بوده است. همچنین بیش از هفت سال باحکم استانداران محترم وقت قم, به عنوان عضو اصلی ورئیس کمیته های امنیتی- انتظامی و حفاظت واستعلامات ستادانتخابات استان، دربرگزاری باشکوه  انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهروروستا بوده است. .

آقای خونساری با برشمردن تعدادی از مسؤلیت های خود در طول هشت سال خدمت دراستانداری قم، افزود:علاوه بر مسؤلیت های مورد اشاره؛ سمت های جانبی دیگری چون ریاست، جانشینی و دبیری بسیاری از کارگروه ها، کمیسیون ها و کمیته های تخصصی استان رابرعهده داشته و به همین دلیل, آگاهی میدانی و بسیار بالایی از وضعیت استان و به ویژه ازشهرمقدس قم و نقاط و محلات مختلف آن دارم که این تجربه گرانسنگ می تواند در رفع تنگناها و معضلات شهرمان بسیار سودمند باشد.

سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان مسجد محوربا تأکید بر فعالیت های فرهنگی شهرمقدس قم، افزود: از دیگر افتخارات بنده, تهیه و تدوین سند و منشور وحدت حوزه و دانشگاه بوده که با همت جمعی ازاساتید محترم حوزه ودانشگاه و پس ازطی مراحل, به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.اینجانب همچنین نقش مؤثری درتدوین سند چشم انداز و سند جامع امنیت استان ونیزتدوین سند چشم اندازمبارزه با قاچاق کالا وارزکشورداشته وعلاوه برآن، دهها اقدام فرهنگی,علمی و تخصصی استانی وملی دیگری نیزدرکارنامه  دوران خدمتگزاریم به ثبت رسیده است.

ایشان خاطر نشان ساخت: اینجانب مدتی نیزدردانشکده امام علی (ع) تهران به عنوان مدیر گروه علوم انسانی و دبیر هیئت علمی فعالیت داشتم وبیش از سی سال به عنوان مدیر اجرایی,مربی آموزشی ومدرس دانشگاه, فعالیت های متنوعی را در سطح استان وکشورانجام داده و هم اکنون به عنوان مدرس دانشگاه در خدمت جوانان عزیزاین مرز وبوم و تربیت مدیران و نسل آینده این کشور به امر تدریس و انجام فعالیت های پژوهشی و علمی اشتغال دارم.

ایشان با اشاره به سوابق رزمی خود، افزود: بنده از اولین نفراتی بودم که درسال 1359 عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدم وحدود 40 ماه درجبهه ها حضور داشته و جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی و برادر شهید می باشم

 سخنگوی ائتلاف با اشاره به جایگاه بی نظیر شهر مقدس قم؛ بر اهتمام جدی مسؤلین کشورواستان در آبادانی و توسعه این شهربه عنوان آرمانشهر جهان اسلام وعالم تشیع تأکید نمود.ایشان تکریم زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و نماز گزاران مسجد مقدس جمکران و امامزادگان واجب التعظیم مدفون در قم رابه عنوان یکی از افتخارات و مزیت های بی نظیر این شهر مقدس,برشمرد و خدمات دهی در این بخش را بسیار با اهمیت توصیف نمود.

ایشان همچنین با اشاره به اولویت های مهم ائتلاف برای آبادانی و توسعه همه جانبه شهر مقدس قم، افزود: ازجمله اولویت های مهم ما در شورای آینده؛ تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام، اصلاح ساختارمهندسی شهر، توسعه متعادل و متوازن محلات ومناطق مختلف، اصلاح و نوسازی بافت های فرسوده، روان سازی ترافیک درنقاط مرکزی و پرازدحام شهر، اصلاح چیدمان اداری و شایسته سالاری در شهرداری ها و سازمان های تابعه، تکریم و رضایتمندی شهروندان گرامی و کاهش و یا حذف فرایند های اداری غیر ضرور، خدمات دهی شایسته به مردم، درآمد پایدار برای آبادانی شهر، جذب اعتبارات استانی و ملی شهرقم، اصلاح و زیبا سازی میادین، خیابان ها و معابر، توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی  وتوجه ویژه به رفاه عمومی و به ویژه جوانان و بانوان، به روز رسانی أمور شهری و شهرداری ها با استفاده از فن آوری های روز دنیا, تقویت ناوگان حمل ونقل وخدمات شهری و سایر اولویت ها می باشد.

آقای خونساری تصریح کرد: با شناختی که از مشکلات و معضلات شهرمقدس قم از یک سو و ظرفیت های بالای استان و شهرمان داریم،در گزینش افراد برای ورود به ائتلاف؛ سعی کرده ایم تا اعضابراساس این شاخص ها گزینش شوند.

ایشان در ادامه، پنج شاخص و معیار اصلی برای گزینش اعضای ائتلاف را به شرح زیر بیان داشت:

1. وابستگی به خانواده بزرگ ایثار و شهادت.

2. کار آمدی و تخصص در زمینه های اجرایی و مدیریت شهری.

3. تحصیلات بالای دانشگاهی وسابقه فعالیت های آموزشی, پژوهشی و فرهنگی قابل ملاحظه.

4. اعتقاد راسخ به مسجد محوری قبل و بعد از انتخاب درشورا.

5. عدم وابستگی به گروه های سیاسی مساله دار, دارا بودن حسن شهرت، امانت داری و صداقت.

کاندیدای مردمی شهرمان درپایان؛ حضور گسترده مردم مؤمن، انقلابی و ولایی قم را دردوانتخابات بزرگ ملی و استانی که در 24 خرداد ماه، برگزار خواهد شد, مورد تاکید قرارداد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها