أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۰۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۰
بی شک در دوران پر افتخار بعد از انقلاب اسلامی در ایران، نیروی انتظامی و مسئولین خدوم آن همواره یار و یاور نظام، انقلاب، اسلام و مردم بوده اند که تلاش و مجاهدتهای ناجا در مبارزه با اراذل و اوباش سیاسی و اجتماعی در سال 88 سندی محکم بر این ادعاها می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، امّا متاسفانه در چند ماه اخیر رفتارهای مشکوک و قابل تاملی از جانب برخی نیروهای این سازمان صورت گرفته است که جای هیچ گونه توجیهی نمی باشد.

بعد از اتفاقات خلاف انتظار و زشت و زننده ناجا در ورزشگاه آزادی و اصفهان در برخورد با حامیان مردم مظلوم بحرین که موجی از انتقادات رسانه ای را در بر داشت به گونه ای که آقای احمدی مقدم فرمانده کل ناجا در آن ایام نسبت به اتفاقات زننده در ورزشگاه آزادی که طی آن دانشجویان و جوانان معترض و انقلابی به واسطه برخورد خشن و زشت نیروی انتظامی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند ابراز تاسف کرد و گفت: شخصا دستور پیگیری برخورد ناجا با جوانان را صادر کرده‌ام.

بگذریم از اینکه آیا این قول فرمانده ناجا در اینباره عملی شد یا خیر امّا در هفته گذشته اتفاق شوم دیگری در کشور رخ داد که دل همه مومنین و دلسوزان نظام و انقلاب را بدرد آورد.

حجت الاسلام فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشكی تهران به دليل اقدام برای نجات يك دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش در خيابان شريعتی تهران، در آستانه نابينايی از يك چشم قرار گرفت.

بعد از انتشار این خبر بسیاری از مراجع، علما، بزرگان و دلسوزان اسلام و انقلاب از این روحانی فداکار و ایثارگر تقدیر و تجلیل نمودند و خواهان برخورد قاطع با ارازدل و اوباشی شدند که برای ناموس و امنیت مردم مشکلات ایجاد می کنند.

در این گیر و دار متاسفانه مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به جای گوش فرا دادن به توصیه بزرگان دینی و انقلابی کشور و قول پیگیری دادن و همچنین دلداری دادن به خانواده این روحانی رنج دیده، اطلاعیه ای را صادر کرد که به نوعی این روحانی را به دروغگویی متهم کرده است.

در اين اطلاعيه آمده است پيرو درج اخباري در مطبوعات و نشريات كثيرالانتشار پيرامون ضرب و جرح روحاني حجت الاسلام فرزاد فروزش از سوي 2 تن از مخلان نظم عمومي به اطلاع مي‌رساند پس از دستگيري و انجام بازجويي‌هاي اوليه از متهمان و تحقيقات از محل حادثه مشخص گرديد كه در هنگام وقوع حادثه ايشان ملبس به لباس روحانيت نبوده است!

اگرچه حجت الاسلام فروزش در واکنش و تکذیب این ادعای ناجا گفت: " متاسفانه از سوی نیروی انتظامی مطرح شده است هنگام درگیری با ضاربین لباس روحانیت بر تن نداشتم و این خبر را بنده به طور کامل تکذیب می کنم"

حال جای سئوال دارد اینکه آقای فروزش بعنوان یک آمر به معروف در حین وظیفه شرعی خود ملبس به لباس روحانی باشد یا نباشد ، در چنین وضعیتی چه ثمره و منفعتی عائد نیروی انتظامی می شود که با صدور چنین اطلاعیه ناشیانه و نسنجیده ای، اقدام شجاعانه و متعهدانه یک روحانی فداکار را به حاشیه کشانده اند؟!

آیا این اطلاعیه دال بر آنست که اگر فردی لباس مقدس روحانیت بر تن نداشت و طبق وظیفه شرعی خود امر به معروف کرد جرمی مرتکب شده است و اراذل و اوباش اجازه ضرب و شتم وی را دارند؟! اگر چنین نیست پس طرح چنین موضوعات غیرضروری و حاشیه سازی چه لزومی دارد؟ لذا جای دارد تا مقامات عالی ناجا در برخی و اکنش ها و اتفاقات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی تامل نمایند تا خدایی نکرده این نوع اقدامات نسنجیده موجب بی اعتمادی مردم به این ارگان مهم نگردد و شیرینی حاصل از سالها زحمات و تلاش این نیروی خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی در کام ملت تلخ نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها