يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۱۴۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
چهارمین دوره انتخابات شورای شهر قم با پیروزی قاطع نامزدهای اصولگرایان همراه بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر قم 272 نفر به عنوان کاندیداها رقابت کردند که از روزهای 16تا 23 خردادماه به تبلیغ پرداختند.

نیروهای سیاسی اصولگرای شهر قم با لیست‌های گوناگونی در این دوره از انتخابات شورای شهر شرکت کردند که در نهایت اکثریت کاندیداهای پیروز شده در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر قم از اصولگرایان بوده‌اند.

از بیست و یک نفر عضو دوره چهارم شورای شهر قم، بیست نفر از نیروهای سیاسی اصولگرا هستند و تنها الهام ارجمند به عنوان شخصیت سیاسی مستقل وارد شورای شهر قم شده است.

در این دوره از انتخابات شورای شهر برخلاف دوره‌های گذشته انتخابات شوراها، هیچ کدام از اعضای لیست ائتلاف بزرگ پیروان امام و رهبری از سوی مردم برگزیده نشده‌اند که شکست بزرگی برای مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری از تشکل‌های سیاسی برجسته اصولگرای قم بود.

لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در این دوره از انتخابات شورای شهر قم پیروزی قاطعی را بدست آورد و 19 نفر از این لیست وارد شورای شهر قم شده‌اند.

چهار نفر از اعضای شورای شهر سوم از جمله حجت الاسلام آتش‌زر، بختیاری، حجازی و ذاکریان نیز توانستند به شورای شهر چهارم راه یابند. همچنین محسن عابدینی‌پور شهردار سابق قم نیز از اعضای برجسته راه یافته به شورای چهارم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها