يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۲۱۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
امام‌جمعه شهرستان پاوه، در پی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور اسلامی ایران در نامه‌ای، اعتماد مردم ایران به وی را نشانه تأیید اعتدال در حل مشکلات عنوان کرد و برای روحانی در مسئولیت ریاست جمهوری آرزوی توفیق کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور اسلامی ایران، ماموستا ملا قادر قادری در نامه‌ای، اعتماد مردم شریف ایران به وی را نشانه تأیید اعتدال و تدبیر در حل مشکلات عنوان کرد و برای روحانی در مسئولیت ریاست جمهوری آرزوی توفیق کرد.

در این پیام آمده است: خداوند را شاکریم که به ملت ما توفیق داد حضوری سبز و پرشور و روزی به یادماندنی را در 24 خرداد خلق کنند و بـــا رأی بالای حدود 70 درصدی به رئیس‌جمهور منتخب پیام و خواستـــه خــود را در تأیید اعتدال و تدبیر در حل مشکلات نشان دادند.

این پیام خطاب به رئیس‌جمهور منتخب ایران ادامه می‌دهد: بر خود لازم دانستم که انتخاب شما را که ثمره این حماسه بزرگ بود تبریک گفته و از آنجایی‌که شما اعلام کردید که من فردی معتدل و روشم اعتدالی است به‌مصـداق نص قرآن کریم « وَکَذَلِکَ جَعَلْنَاکُمْ أُمَّةً وَسَطًا » خیلی خوشحال و امیدوارم شدم، زیرا اعتدال نیاز مملکت ما است.

این پیام می‌افزاید: مردم اهل سنت و کُرد اورامانات و پاوه همچنان‌که در سفر مقام معظم رهبری در مهرماه 90، حضــور و شــور و شعــور خود را به جهانیان نشان دادند در 24 خرداد نیز با حضـــور خود و مشارکتی قریب 80 درصدی حماسه دیگری را در تــــاریخ این دیار به ثبت رساندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها