امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۲۱۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
هافبک ملوان پیش از بستن قرارداد با استقلال به شدت پیگیر وضعیت ساموئل در این تیم بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ پژمان نوري پس از اينکه مسئولان باشگاه ملوان اعلام کردند که قادر به پرداخت 700 ميليون تومان به او نيستند با باشگاه استقلال وارد مذاکرات جدي شد و در نهايت پس از حصول توافقات قرارداد يک‌ساله‌اي را به امضا رساند.

 

اما شايد جالب باشد بدانيد پژمان نوري که در مذاکرات قبلي به مسئولان استقلال پيشنهاد يک ميلياردي داده بود در نهايت مجبور شد از خواسته‌هاي خود عقب‌نشيني کند و مبلغي در حدود 150 ميليون تومان به استقلال تخفيف بدهد.

 

در جلسه ديروز فتح‌اله‌زاده به هافبک چپ پاي مورد نظر قلعه‌نوعي گفت که از سوي اعضاي هيات مديره دستور گرفته که سطح قراردادها را تا جايي که مي‌تواند پايين بياورد و به همين علت ديگر نمي‌تواند مبلغي بالاتر از 850 ميليون تومان به او پرداخت کند. مديرعامل آبي‌پوشان برگه قرارداد داخلي را جلوي نوري گذاشت و به او گفت که اگر با اين مبلغ موافق است قرارداد را امضا کند و در غير اين صورت شرمنده او هستند زيرا بودجه‌اي که قرار است در اختيار آنها قرار بگيرد به شکلي است که نمي‌توانند بيش از اندازه خرج کنند.

 

نوري هم به اين موضوع اشاره داشته که براي او صداقت از هر چيز ديگري مهمتر است و به حرف آنها اعتماد مي‌کند و مشکلي با تخفيف 150 ميليون توماني ندارد. البته اين بازيکن قبل از امضاي قرارداد پيگير وضعيت ساموئل شد و از حاجي پرسيد که قرارداد اين بازيکن قرار است تمديد شود يا نه؟

 

فتح‌اله‌زاده هم به او گفت که هنوز مذاکره‌اي صورت نپذيرفته و حالا که ابتدا با او صحبت مي‌کنند به اين معنا است که در اولويت فهرست قلعه‌نوعي قرار دارد و سرمربي تيم گفته که اول نظر نوري را جلب کنيد و بعد به سراغ ساير گزينه‌ها برويد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها