يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۲۲۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
در پی عقد قرارداد دو ساله و سه جانبه
در پی عقد قراردادی دوساله و سه جانبه هواپیمای اختصاصی پرسپولیس از هفته آینده به پرواز در می‌آید.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در مورد گرفتن هوایپیمای اختصاصی گفت: براساس قرارداد دو ساله و سه جانبه‌ای که بین باشگاه پرسپولیس، شرکت هلدینگ سورینت و هواپیمای قشم ایر منعقد شد، هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید. این اقدام در راستای درآمدزایی برای باشگاه و ارائه خدمات ویژه به هواداران و همچنین ورزشکاران پرسپولیس انجام شده است. در این هواپیما که به رنگ قرمز در آمده و نام و لوگوی پرسپولیس روی آن درج شده است، خدمات ویژه‌ای به مسافران و بویژه هواداران پرسپولیس داده خواهد شد که از جمله می‌توان به ارائه و عرضه پکیج البسه تیم و محصولات باشگاه و همچنین ارائه کارت هواداری پرسپولیس برای مسافران اشاره کرد.

وی افزود: بر اساس توافقات انجام شده، توسط مهماندارانی که یونیفرم مخصوص پرسپولیس را برتن کرده‌اند خدمات ویژه مسافرتی نیز در هواپیمای اختصاصی پرسپولیس ارائه می‌شود و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در پی تلاش مدیریت هواپیمایی قشم ایر، هواپیمای پرسپولیس را به یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین هواپیما‌ها در ایران از نظر ارائه خدمات به مسافرین و بویژه هواداران پرسپولیس تبدیل نموده و لحظات خوشی برای مسافران رقم زده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هواپیمای اختصاصی پرسپولیس به زودی و در فرصتی مناسب میزبان اعضای تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود و سرخپوشان برای سفر زیارتی به مشهد مقدس با این هواپیما مسافرت خواهند کرد. از هواداران پرسپولیس دعوت می‌کنیم یکبار هم که شده سفر با هواپیمای اختصاصی پرسپولیس را تجربه کنند.

محمد رویانیان در پایان گفت: برخی از اقداماتی که در سال گذشته و پس از مطالعه و برنامه‌ریزی و به منظور درآمدزایی هر چه بیشتر، استاندارد سازی باشگاه و فراهم کردن بستری مناسب برای خودکفایی پرسپولیس انجام داده بودیم امسال به مرحله اجرا رسیده و خوشحالیم که می‌توانیم از این اقدامات ویژه بهره‌برداری کنیم. خوشبختانه براساس تلاش‌های فراوان توانسته‌ایم گام‌های جدیدی برداریم که اخبار آن به محض قطعی شدن پروژه‌ها از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها