يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۲۲۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
در فاصله زمانی دو ساعت مانده به آغاز دیدار تیم‌های والیبال ایران و صربستان در مسابقات لیگ جهانی تقریبا یک سوم ظرفیت سالن 12 هزار نفری پر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این در حالی است که درهای سالن تقریبا از ساعت 14:30 به روی علاقمندان والیبال باز شده است.

سیل عظیم جمعیت از طریق مترو و وسایل نقلیه عمومی در حال وارد شدن به سالن هستند. با توجه به این که پیش فروش بلیت‌های مسابقات قبلا به صورت اینترنتی انجام شده بود و مسئولان فدراسیون اعلام کرده بودند که در روز مسابقه بلیت فروشی نخواهند داشت، اما جمعیت کثیری از علاقمندان والیبال که موفق به تهیه بلیت مسابقه نشده بودند، از ساعات‌ها قبل پشت در مجموعه ورزشی آزادی تجمع کردند.

با وجود ممنوعیت حضور بانوان تعدادی از بانوان نیز پشت درب اصلی سالن والیبال 12 هزار نفری ایستاده‌اند و خواستار ورود به این سالن هستند. نیروهای یگان ویژه و نیروی انتظامی نیز در یک ساعت مانده به بازی در استادیوم حاضر شدند. برخی از چهره‌های نامدار والیبال از جمله بهروز عطایی نیز در سالن آزادی حضور دارند.

مدیریت سالن برای کنترل جمعیت از سیستم‌ صوتی بهره می‌برد و با پخش بازیهای تیم‌های ملی سعی در تهییج جمعیت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها