أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۲۲۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در سفر دوشنبه به کازان در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی به صورت قرضی به پرسپولیس گفت‌وگو کنند.
 به گزارش خبرگزاری فارس، با دعوت مسئولان باشگاه روبین کازان روسیه علی دایی و محمد رویانیان دوشنبه عازم کازان خواهند شد تا دیداری با مسئولین روبین کازان روسیه در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه و همکاری فی‌مابین داشته باشند اما یکی از اهداف رویانیان و کادر فنی در این سفر این است که مذاکراتی نیز برای بازگشت حقیقی به صورت قرضی به مدت یک سال به پرسپولیس داشته باشند.

قرار است در این باره رویانیان صحبت‌هایی را با مسئولان روبین کازان داشته باشد. این در شرایطی است که حقیقی قرارداد سه ساله با روبین کازانی‌ها دارد و فقط یک سال از آن گذشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها