أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
دفتررئیس‌جمهوری منتخب گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های مطرح شده را درباره کابینه یازدهم شایعه دانست.
به گزارش 598، دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهور منتخب عصر جمعه با صدور اطلاعیه‌ای متذکر شد که گمانه‌زنی ها و پیش بینی های منتشر شده در مورد اعضای کابینه یازدهم و همچنین کارگروه‌ها و کمیته‌های مشورتی صحت ندارد و شایعه است.

دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهور منتخب در این اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرده است که طبیعتا پس از هر انتخاباتی گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها توسط اشخاص و رسانه‌ها صورت می‌پذیرد و بعضا به شکل شایعه گسترش می‌یابد.

این دفتر برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد که هیچ یک از این گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها که اخیرا درباره کابینه دولت یازدهم منتشر می‌شود صحت ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دولت یازدهم دولتی فراجناحی و بر مبنای شایسته‌سالاری است که با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد تشکیل می‌شود و هرگونه اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه بر اساس زمان‌بندی در نظر گرفته شده توسط دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهوری منتخب در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

دفتر امور رسانه‌های دفتر رئیس‌جمهوری منتخب در پایان از همه دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی در سراسر کشور تقاضا کرد که فقط اطلاعیه‌های صادره از سوی این دفتر را مورد استناد قرار دهند و از انتشار هرگونه گمانه‌زنی و پیش‌بینی‌ها خودداری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
۵
۱
با سلام و احترام
جناب آقای رئیس جمهور منتحب ملت ایران
لطفا افراد متخصص و روشنفگر مومن را در کابینه قرار دهید که به پیشرفت کشور کمک کند نه اینکه دوباره به پسرفت بیانجامد.ملت نان و اشتغال و آرامش می خواهند ولی حفظ دین و نظام هم از اهم است .تکراری ها را دیگر به کار نگیرید .از این چهر ها ملت خسته هستند .گره گشا نیستند .
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۲
احسنت شماعین واقعیت کفتید مردم واقعاازاین چهرهای تکراری چون انها قبلان امتحان خودراپس داداند فقط دنبال کارهای سیاسی بازی خود هستند
جدیدترین اخبار پربازدید ها