أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۲۵۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۱ تير ۱۳۹۲
معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت با تشریح جزئیات جلسه امروز غضنفری و معاونان وی با رئیس‌جمهور منتخب، گفت: در این جلسه در خصوص سیاست‌های تنظیم بازار، چالش‌های پیش روی بخش صنعت و توسعه بخش معدن بحث شد.

محسن صالحی‌نیا در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در جلسه امروز با روحانی، وزیر صنعت و معاونین وی حضور داشتند که بحث‌هایی در مورد مسائل صنعتی، بازرگانی و معدنی مطرح شد.

وی توضیح داد: در مورد مسائل بازرگانی، سیاست‌های تنظیم بازار و مواردی در مورد صادرات و واردات و آمارهای مربوط به این دو موضوع مطرح شد، همچنین توضیحی در مورد وضعیت بازرگانی طی دو ماهه امسال و همچنین مقایسه وضعیت پارسال با سال قبل از آن ارائه شد.

وی تصریح کرد: در مورد بخش صنعت نیز چالش‌های پیش رو و محدودیت‌های موجود در تأمین نقدینگی و منابع ارزی مورد نیاز صنعت مطرح شد و گزارشی در مورد تأمین مواد اولیه، شاخص‌های تولید و آمارهای افزایش یا کاهش تولید محصولات صنعتی ارائه شد.

صالحی‌نیا ادامه داد: در جلسه امروز، در مورد سیاست‌های توسعه‌ای در بخش معدن و بهره‌برداری از معادن نیز بحث شد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب از جلسه امروز و توضیحات وزیر صنعت و معاونینش استقبال کرد، گفت: در این جلسه بر ادامه این نشست‌ها تأکید و قرار شد تا زمان انتقال دولت، مسائل مربوط به تأمین در بخش‌های صنعت، معدن و بازرگانی و روش‌های لازم برای اعمال در این بخش‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها