يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۲۹۸۴
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۰۳ تير ۱۳۹۲
احمدی نژاد در همایش «تجلیل از خادم بی‌ادعای ملت»:
رییس جمهور با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد پاک ترین دولت تاریخ ایران است، گفت: البته توهین‌های بسیاری به ما شد و در ایران سابقه نداشته است که چنین توهین‌هایی به دولت شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در همایش خادم مظلوم که از سوی حامیان گفتمان سوم تیرماه در سالن سید‌الشهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، گفت: ما باید نه تنها در روز ولادت امام بلکه در تمام روزها ذکر، دل و اندیشه‌مان به سمت امام و در راه امام باشد.

وی با بیان اینکه انسان موضوع اصلی هستی است، افزود: خدا همه عالم را برای انسان خلق کرد. همانطور که ما تا الان می‌دانیم زندگی سه مرحله دارد که اولین آن از ازل تا این مرحله از دنیا بوده است. مرحله بعد، این دنیا و مرحله بعدی پس از این دنیاست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ما از ازل بوده‌ایم و تا ابد نیز خواهیم بود اما در این دوره از زندگی، خداوند ما را در پایین‌ترین مرتبه یعنی خاک خلق کرده است.

احمدی‌نژاد گفت: اما خداوند یک ماموریت بسیار بزرگ را بر دوش انسان گذاشته است تا انسان خود را از خاک تا خدا بالا بکشد.

وی افزود: خواست خداوند این است که انسان تجلی خدا بشود آیینه تجلی اسماء و صفات خدا باشد. ظرف معرفی خدا بشود و یک سیر کمالی بی‌انتها را در این عالم آغاز کند.

وی افزود: خداوند دراین دنیا به انسان اجازه انتخاب داده است چراکه اگر اجازه انتخاب نباشد کمال، حرکت، رشد و بالندگی بی‌معناست.

رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند ماموریت انسان را در راه کمال و رسیدن به خدا و قله‌های انسانیت و اسماء الهی قرار داده است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ماموریت دوم در این کره خاکی، یک زندگی سعادتمند و سرشار از زیبایی است، گفت: زندگی بر پایه عقل، عدالت و بخشش است که موجب کمال کرامت انسان می‌شود. البته ماموریت اول نیز از دل تلاش برای ماموریت دوم می‌گذرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این دو ماموریت نیازمند عواملی است، گفت: اولین نکته این است که انسان نیازمند الگوست. باید کسی در قله باشد و همه را به قله دعوت کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: دومین نکته آن است که انسان نیازمند راه است. نیازمند راهنماست، نیازمند کسی است که خود تجلی اسماء الهی در عالم باشد.

احمدی‌نژاد گفت: اگر هر کس الگویی را برای خود تدارک ببیند، ماموریت انسان مشخص نخواهد شد.

وی افزود: نکته بعدی اینجاست که ما نیازمند امام هستیم و امام بالاترین هدیه خدا به عالم هستی و واسطه رحمت است.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه انسان تنها به واسطه رسیدن به انسان کامل بود که پا در این دنیا گذاشت، گفت: خداوند جلوه‌ای را به انسان نشان داد و انسان‌ها هم به عشق همین جلوه پای به این جهان که همه آن سختی است گذاشت.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بزرگترین موفقیت شیطان این بود که انسان را از مفهوم امام منحرف کرده است، گفت: به جز راه امام راه دیگری برای رسیدن به سعادت وجود ندارد.

وی افزود: این امام است که مورد وحدت همه هستی است و بدون امام محال است که انسان در جامعه بشری به وحدت برسد تمام آرزوهای تاریخی و الهی در وجود امام است و بدون امام وحدت، حرکت و انسانیت بی‌معناست. بزرگترین دشمنی دشمنان بشریت نیز با امام بوده است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امام واسطه تمام الطاف الهی است، گفت: به واسطه امام است که یک گل می‌شکفد و سعادت جاری می‌شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به برخی سخنانی که در ابتدای این جلسه درباره وی گفته شد، اظهار داشت: به خدا من خاک پای نوکران رده دهم امام زمان(عج) هم نیستم. بالاترین افتخار برای من این است که نوکر نوکران امام زمان(عج) باشم و شما عزیزان نوکران امام زمان(عج) هستید.

وی با اشاره به اینکه بین ما و امام هیچ فاصله‌ای وجود ندارد، گفت: فاصله بین ما و امام بسیار کم است. این ما هستیم که باید به سمت امام برویم، امام هست و همواره بوده است اما این جامعه بشری است که باید به درک امام برسد.

رئیس‌جمهور ادامه داد‌: اگر 1170 سال پیش انسان و جامعه بشری به نقطه میعاد می‌رسید، امام در آن زمان ظهور می‌کرد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید جامعه بشری رشد کند تا بتواند امام را بشناسد، گفت: امام جامعه‌ای کمال‌یافته می‌خواهد و تنها یک جامعه کمال‌یافته می‌تواند طالب ارزش‌های الهی و بشری باشد. انسان‌ها باید از اسارت‌‌ها آزاد شوند تا بتوانند امام را درک کنند.

وی افزود: ارزش‌های الهی برای امام زمان جهانی هستند، عدالت جهانی است، پاکی جهانی است و به لطف خداوند جامعه بشری به سرعت و با شتاب بسیار بالا به سمت قله حرکت می‌کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: رسیدن به امام در فطرت انسان‌ها است امروز در آمریکا، آمریکای لاتین، در آفریقا همه می‌گویند که ما منتظر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بالاخره شیطان و نوکران شیطان به دنبال دست‌اندازی هستند، گفت:‌ حرکت الهی انسان در نقطه اوج شکوفایی است. البته توهین‌های بسیاری به ما شد و در ایران سابقه نداشته است که چنین توهین‌هایی به دولت شود اما در اینجا یک کلمه می‌‌گویم ما سینه خود را برای هر سرنیزه‌ای آماده کردیم. اما محال است که کلمه‌ای خلاف عدالت و حقوق مردم بیان کنم.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ دولت ایران است، گفت: در سال 89، رئیس این رژیمی که از ما دلخور است به خاطر اینکه همه رشته‌های آنها را پنبه کرده ایم گفت ما باید کاری کنیم که احمدی‌نژاد در ایران به یک ننگ تبدیل شود. بعدها معاون دولتی که سازمان ملل در آن زنجیر است در یک لجنه یهودی (که همه شما آن را می‌شناسید) گفت: ما ایران را در گوشه رینگ برده بودیم اما ناگهان عده‌‌ای آمدند و دولت را در دست گرفتند و آمریکا را منزوی کردند و حقانیت هسته‌ای ایران را به کرسی نشاندند. ما به این نتیجه رسیدیم که باید این دولت را از داخل بزنیم و یک سال و نیم است که موفق شدیم این دولت را زمین‌گیر کنیم.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه به آنها می‌‌گویم که من تنها قطره‌ای از ملت ایران هستم، گفت: ما اربابی داریم که خواهد آمد و حال شما را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جمعی از پاکان و مومنان را حذف کردند و عده زیادی غصه‌دار شدند و مرتب نیز با من تماس می‌گرفتند، گفت: من در اینجا می‌گویم که اگر دلتان شکست به یاد امام زمان(عج) باشید. 1170 سال است که امام زمان در بین ماست و ما ایشان را نمی‌شناسیم.

احمدی‌نژاد در پایان گفت:به فضل الهی کاخ های سرخ و سفید بر سر اربابان قدرت جهانی فرو می ریزد و پرچم توحید، عدالت و نجات تمام انسان ها در تمام عالم به اهتزاز در می آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها