أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۳۱۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۴ تير ۱۳۹۲
رئیس مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی با بیان ویژگی‌های وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم، 7 گزینه برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دولت پیشنهاد کرد.
مسعود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: مجمع هماهنگی‌ تشکل‌های کشاورزی با رایزنی تشکل‌ها و بررسی سوابق و عملکرد، افراد پیشنهادی تصدی وزیر جهاد کشاورزی در دولت یازدهم را مطرح کرد.

رئیس مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی در مورد افراد پیشنهادی تصدی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در اولویت اول محمدباقر قالیباف و محسن رضایی به دلیل برنامه‌های بسیار مناسبی که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری ارائه کردند قرار دارند.

وی ادامه داد: ویژگی‌های این دو شخصیت که می‌توانند منابع بسیار مناسبی را به بخش تزریق کنند برای بخش کشاورزی مفید است.

اسدی همچنین گفت: در صورتی که قرار باشد گزینه‌های وزارت جهاد کشاورزی از بین افراد با تخصص کشاورزی باشند 5 گزینه به شرح زیر پیشنهاد می‌شود: عیسی کلانتری (دبیر کل خانه کشاورز و وزیر دولت‌های سازندگی و اصلاحات)، عبدالمهدی بخشنده (رئیس فعلی هلدینگ کشاورزی سازمان بنیاد جانبازان)، صفدر حسینی (وزیر کار و وزیر اقتصاد دولت اصلاحات)، حبیب‌الله بوربور (معاون بانک ملت)، حسین صفایی (مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران).

اسدی در پاسخ به اینکه آقایان قالیباف و رضایی چه سنخیتی با وزارت جهاد کشاورزی دارند، گفت: کشاورزی احتیاج به وزیری دارد که منافع بخش کشاورزی را تأمین کند و از منابع ملی به نحو مطلوب استفاده کند.

وی ادامه داد: این شخصیت‌ها با ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند منابع خوبی را از مجلس بگیرند همچنین برنامه‌های خوبی را هم در زمان تبلیغات انتخابی ارائه دادند.

رئیس مجمع هماهنگی تشکل‌های کشاورزی تصریح کرد: بخش کشاورزی به دنبال مدیری کارآمد و به اصطلاح قلدر است تا بتواند منابع مالی را از مجلس بگیرد و به بخش تزریق کند در عین حال قوانین را به شکل مطلوب اجرایی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها