يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۳۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

مرتضي شعباني از مديريت موسسه‌ي «روايت فتح» استعفا كرد.

به گزارش ايسنا، مرتضي شعباني كه مدت سه سال مديريت موسسه روايت فتح را به عهده داشت به دليل آن چه همكاران وي آن را جدا شدن از حركت اصيل اين موسسه در خصوص ساخت فيلم‌هاي مستند و آثار فاخر دفاع مقدس مي‌دانند از سمت خود استعفا كرده است
 
علي‌محمدي مدير روابط عمومي موسسه بنياد روايت فتح اعلام كرده تا دو هفته آينده مدير جديد روايت فتح توسط جواد جباري مشخص مي‌شود.
 
براساس اين خبر، محمدعلي شعباني مستند ساز و يكي از اعضاي گروه روايت فتح نيز طي گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس فرهنگ و حماسه ايسنا از استعفاي «مرتضي شعباني» از سمت مديريت موسسه روايت فتح به دليل اعمال سياست‌هاي غير تخصصي و حضور افرادي غيرمتخصص در اين مجموعه خبر داد.
 
او گفت:‌ مرتضي شعباني به اين دليل كه مجموعه روايت فتح توسط مديران براي اعمال سليقه‌هاي غير تخصصي و انجام سفارش‌هاي گوناگون از نهاد‌هاي مختلف تحت فشار بود از اين سمت استعفا كرده است، زيرا وي معتقد است در حال حاضر روايت فتح تنها به يك موسسه سفارش پذير از طرف نهادهاي مختلف تبديل شده است.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها