يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۳۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از ايسنا، سامي يوسف، خواننده‌ي مسلمان انگليسي در كنفرانسي خبري در مصر با اعلام اين كه آهنگ "I am your hope " را با تاثير از انقلاب اخير مصر عليه نظام حسني مبارك رييس جمهوري سابق اين كشور خوانده است اظهار كرد: من اين آهنگ را با الهام از رويدادها اخير خاورميانه ساختم، هنگامي كه در تلويزيون تحولات اخير به ويژه حوادث مصر و كتك خوردن جوانان را ديدم احساس كردم كه من كتك مي‌خورم.

وي كه اولين خواننده‌ي بين‌المللي است كه پس از انقلاب مصر به اين كشور سفر مي‌كند، افزود: من از جو آزاد كنوني مصر خوشحال هستم و مصر با دوستي و ارتباطي كه ميان همه‌ي اقشار جامعه وجود دارد الگويي است كه بايد به آن اقتدا كرد.

اين خواننده مسلمان انگليسي همچنين آلبوم سوم خود را تحت عنوان "wherever you are" در مصر به بازار عرضه كرد كه شامل 12 آهنگ است.

وي با ابراز خوشحالي نسبت به عرضه‌ي آلبوم جديد خود در اين كشور تاكيد كرد كه مصر و ملت آن جايگاه ويژه‌اي نزد وي دارند و خود را وابسته به اين كشور مي‌دانند.

سامي يوسف همچنين در گفت‌وگو با پايگاه اينترنتي ايلاف اظهار كرد: قاهره شهر جذابي است و من احساس سعادت و غرور مي‌كنم كه به عنوان اولين خواننده‌ي بين‌المللي به مصر دعوت مي‌شوم تا كنسرتي براي صلح برگزار كنم.

وي در مورد انقلاب اخير مصر تصريح كرد: آزادي هرگز به صورت مجاني به دست نمي‌آيد بلكه ما آن را در مقابل پرداخت چيز ديگري به دست مي‌آوريم، من نسبت به آينده مصر خوشبين هستم، چهار سال در اينجا زندگي كردم و هم‌اكنون شاهد چيزهاي خوبي در اين كشور هستم كه مهمترين آنها جوانان مصري هستند، جواناني كه داراي استعداد هستند و خود را نسبت به حوادث مسؤول مي‌دانند و هميشه در ارتباط با آن اقدام مي‌كنند و همواره مي‌خواهند جزئي از تغيير در اين كشور باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها