أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۳۹۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۷ تير ۱۳۹۲
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت که به احتمال زیاد قالیباف در شهرداری تهران می‌ماند.
به گزارش 598، علیرضا دبیر در گفت‌وگو با فارس در خصوص شهردار آینده تهران گفت: تا اواخر شهریور شهردار جدید تهران مشخص خواهد شد.

وی با تأکید بر این موضوع که از12 شهریور شورای چهارم فعالیت خود را آغاز می‌کند، گفت: ابتدا باید رئیس، نایب رئیس و منشی‌های شوراهای شهر مشخص شود و همچنین کمیسیون‌ها تشکیل و سپس شهردار تهران را مشخص کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چند گزینه را برای شهرداری تهران بررسی خواهیم کرد، گفت: بدون تعارف مطالبه عمومی مردم این است که محمدباقر قالیباف دوباره شهردار تهران شود و اولویت با دکتر قالیباف است.

وی به نظرسنجی‌های انجام شده در تهران اشاره کرد و گفت: بیش از 78 درصد شهروندان می‌خواهند که قالیباف شهردار شود ما نیز نماینده مردم هستیم و باید به خواسته مردم پاسخ دهیم.

دبیر همچنین به نظرسنجی‌ دیگری که در تهران انجام شده اشاره کرد و گفت:  94 تا 95 درصد مردم آلودگی هوا را یکی از مشکلات اساسی عنوان کرده و همچنین ترافیک به عنوان مشکل دوم شهر تهران است و همچنین شهروندان خواسته‌اند که میزان فضای سبز بیشتر شود.

وی گفت: به احتمال زیاد محمدباقر قالیباف شهردار تهران خواهد ماند.

وی در پاسخ به این پرسش که قالیباف قبول می‌کند که دوباره در شهرداری بماند، گفت: در صورتی که تکلیف شود وی در شهرداری خواهد ماند.

دبیر در پاسخ به این پرسش که در دیداری که اعضای شورای شهر با محمدرضا عارف داشتند چه گذشت؟ گفت: در این دیدار بنده شرکت کرده بودم و  اصلاح طلبانی که در شورا رأی آورده بودند حضور داشتند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای شهر ادامه داد: بالاخره وقتی دعوت می‌کنند وظیفه‌ است که حضور داشته باشیم، آقای عارف می‌خواستند به اعضای فعلی شورا خسته نباشید گفته و از نقطه نظرات آنها استفاده کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها