امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۴۱۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۸ تير ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام آقاتهرانی عنوان کرد
دبیرکل جبهه پایداری از ارائه برنامه دولت یازدهم این جبهه به دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی خبر داد و گفت: خیلی از مردم به خاطر لباس روحانیت به روحانی رای دادند و او طلبه‌ای اهل بحث است که سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد.

به گزارش 598، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در خصوص تمکین اصولگرایان به آرای مردم برخلاف اصلاح‌طلبان افراطی که در سال 88 به نتیجه تمکین نکردند اظهار داشت: حضور در انتخابات 92 مردمی، قابل تقدیر و مشت محکمی به صورت یاوه‌گویانی بود که القا می‌کردند وجهه مردمی انقلاب کمرنگ شده است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تاکید بر اینکه هر اندازه که افراد از لحاظ سیاسی بالغ‌تر باشند به قانون تمکین می‌کنند، ادامه داد: این نظام بر خون شهدا پایه گذاری شده و همانطور که حضرت امام فرمودند حفظش از اوجب واجبات است.

* تمکین نکردن به نتیجه انتخابات نشان‌دهنده عدم بلوغ سیاسی است

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به وقایع سال 88 تصریح کرد: عد‌ه‌ای در انتخابات رای دادند و به نظرشان آمد که ممکن است اشتباهی رخ داده باشد که این موضوع طبیعی است اما رسیدگی به آن راهکار قانونی دارد و راهش راه‌انداختن فتنه و به خیابان کشیدن مردم و تلخ کردن شیرینی حضور 40 میلیونی نیست چرا که این امر نشان دهنده عدم رشد و بلوغ سیاسی است.

وی اخلاق انتخاباتی را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قابل تقدیر عنوان کرد که با دوره‌های پیش قابل مقایسه نیست و در ادامه در خصوص شعار اعتدال حسن روحانی اظهار داشت: این شعار اعتدال معنای خاص خود را دارد و همانطور که آقای روحانی نیز می‌گفت از افراد و گروه‌های کارآمد استفاده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه ما باید مردم را به سمت اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی رشد دهیم، یادآور شد: روحانی طلبه‌ای اهل بحث و گفت‌وگوست که سابقه نمایندگی مجلس را نیز دارد و در واقع قانون را خوب می‌داند؛ وی همچنین عضو جامعه روحانیت تهران نیز هست.

* ارائه برنامه جبهه پایداری به دولت یازدهم

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه بعید است در ولایت‌مداری آقای روحانی مشکلی پیش آید چراکه ایشان نسبت به مقام معظم رهبری حساس است افزود: خیلی از مردم به خاطر لباس روحانیت به او رای دادند.

وی در خصوص تبار سیاسی حسن روحانی، تصریح کرد: تقسیم‌بندی‌هایی همچون اصلاح‌طلب و اصولگرا مفاهیم کش‌داری هستند که خیلی موضوعات را شامل می‌شود از این رو بنده از این چارچوب نگاه نمی‌کنم و معتقدم افکار افراد نشان می‌دهد که به چه سمتی گرایش دارند اما انشاءالله آقای روحانی رئیس‌جمهور خوبی باشد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی درباره آرایش کابینه دولت یازدهم و نظر مجلس در این باره خاطرنشان کرد: این حرف‌ها هنوز رسمی نشده و نکته‌ای نیز در این باره گفته نشده است.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جبهه پایداری برنامه دولت یازدهم خود را در اختیار روحانی قرار می‌دهد یا خیر، گفت: ما بخیل نیستیم و معتقدیم که نظام باید پیش برود و از سویی دیگر مقام معظم رهبری نیز بر تعامل و همکاری تاکید دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها