أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۴۱۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۸ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «ما درباره احتمالات در فوتبال صحبت نمی کنیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مجید جلالی درباره ملاقات عصر روز پنجشبه اش با جواد نکونام در کافی شاپ هتل المپیک و اینکه آیا باید کاپیتان تیم ملی را بازیکن جدید تراکتور دانست یا نه عنوان کرد: «لزوما هر نشستی درباره نقل و یا انتقالی نیست. مدت ها بود جواد را ندیده بودم و او لطف کرد وقتی متوجه شد که ما در اردوی تهران هستیم به هتل آمد و حدود یک ساعتی با هم حرف زدیم.»


وی ادامه داد: «جواد وقتی در اوساسونا هم بود با من به صورت مرتب در تماس بود و درباره مسائل مختلف مشورت می گرفت. او نقش کلیدی اش را به عنوان یک کاپیتان در تیم ملی ایفا کرد و در صعود به برزیل هم یکی از ارکان تیم بود.»


جلالی افزود: «به جز نکونام، روز پنجشنبه شاگردان دیگرم هم نظیر حسن رودباریان، حمید رجبی، ایمان رزاقی راد لطف کردند و به هتل آمدند. آیا درباره آنها هم بحث حضور در تراکتورسازی مطرح است؟ این یک دیدار دوستانه بود که همیشه بین ما وجود دارد و نباید درباره آن تفسیر انجام داد.»


سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال دارد نکونام به این تیم ملحق شود گفت: «ما درباره احتمالات در فوتبال صحبت نمی کنیم. دوست دارم واقع بین باشیم.تا زمانی که چیزی قطعی نشده است نمی توان و نباید حرفی بیان کرد.»


وي همچنين تاكيد كرد: «تجربه نشان داده تا مسئله ای رسمی نشده نمی‌توانیم صحبت کنیم. باید منتظر آینده باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»


جلالی درباره اینکه از وضعیت علی کریمی رضایت دارد یا نه اظهار داشت: «بارها گفته ام در این فصل علی کریمی را متفاوت خواهید دید. او فوق‌العاده تمرین می‌کند. کریمی سخت ترین تمرینات را هم با انگیزه بالایی انجام می دهد. کریمی با ادامه این روند می‌تواند همه را برای حضور در جام جهانی متقاعد کند.»


جلالی درباره اینکه کاپیتان تراکتورسازی چه کسی است اظهار داشت: «من کاپیتان تیم را تعیین می کنم. شاید بخواهم بازوبند را هر هفته به یک بازیکن بدهم و یک بازیکن جوان را کاپیتان تیم کنم. قصد دارم با بررسی های بیشتر به زودی تصمیم نهایی را بگیرم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها