أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۵۶۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۲ تير ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام سالک:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ مناسب رئیس‌جمهور به سؤال خبرنگار خارجی در باره علت عدم اعتراض به رد صلاحیت مشایی، گفت: تمکین به قانون، بهترین پاسخی بود که رئیس‌جمهور به خبرنگار خارجی گفت.

حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پاسخ رئیس جمهور به سؤال خبرنگار خارجی درباره علت عدم اعتراض به رد صلاحیت مشایی، گفت: همانگونه که انتظار بود، آقای احمدی‌نژاد تمکین به قانون را علت عدم اعتراض به رد صلاحیت مشایی دانستند که این پاسخ مناسب بود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مجری قانون است و باید قانونمدار باشد، تاکید کرد: طبیعی است که رئیس‌جمهور باید بیش از دیگران قانونمندار باشد چرا که انتظار قانون از رئیس دستگاه اجرای همین است.

سالک گفت: رئیس‌جمهور بعد از رد صلاحیت مشایی، به قانون تمکین کردند و خوشبختانه این موضوع را به صراحت در پاسخ به خبرنگار خارجی نیز اعلام کردند.

نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه تمکین به قانون، لازمه فعالیت سیاسی در کشور است، گفت: برخی در فتنه88 با قانون‌شکنی، هزینه‌های سنگینی به کشور وارد کردند.

به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه راشاداتودی روسیه در پاسخ به این سؤال «چرا نسبت به عدم حضور نامزد مورد حمایت خودتان اعتراضی نکردید؟» گفت: در جمهوری اسلامی ایران، قانون بر همه روابط ارجحیت داشته و ما تنها از قانون تبعیت کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها