أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۵۷۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
در ادامه روند تبدیل سریال‌های تلویزیونی به تله فیلم، نسخه تله فیلم سریال «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران پنجشنبه 13 تیرماه به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارش شبکه ایران، فیلم های سینمایی و تلویزیونی « پرواز تا خورشید » ، « برنده »،« الماس 13 » ، « اگه بخوای می تونی » ، «دایی هانس » ، « بازرس لابریا » ، « امدادگران مهربان »، « سخنگوی جنگل » ،« بن ویل »، « خداحافظ بچه1 » ، « پلیس بورلی هیلز 3 »، « بزنگاه »، « وضعیت جنگی »، « خداحافظ بچه 2 » ، « باغبان » ، «قهرمان سرعت »، « خوی حیوانی » ، « آرمین »، « هواپیماها قطارها و اتومبیل ها »، « در میان برف ها »، «صبح روز بعد » ، « هوو »، « اسباب بازی فروشی سحرآمیز »، « زندگی آرام »،« برگ سبز »، « جان و مرجان » و « رسم مانده »، « ماداگاسکار2 » و « شهر موش ها » پنجشنبه و جمعه 13 و 14تیر ماه از شبکه‌های سیما پخش می شـود .
شـبـکـه یــک
پرواز تا خورشید-
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « پرواز تا خورشید » به کارگردانی دانگ وون کیم، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .در خلاصه داستان فیلم آمده: جونگ ته هونگ خلبان جوان و با انگیزه ایی است که پس از اجرای نمایشی جذاب و خارج از قواعد در پرواز هوایی به یگان مهمی منتقل می شود. او در آنجا به عنوان خلبان جنگنده اف-15 مشغول به خدمت می شود. در یکی از پروازهای گشت روزانه، جنگنده بیگانه ایی به هواپیمای او و دیگر همرزمانش حمله کرده و با آنها درگیر می شود. طی این درگیری یکی از هواپیماها مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سقوط می کند در نتیجه ...رین ـ جونگ سانگ یو در فیلم سینمایی « پرواز تا خورشید » محصول سال 2012 کره جنوبی بازی کرده است.
برنده- فیلم تلویزیونی «برنده» به کارگردانی سامان استرکی ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی « برنده » با بازی مهرداد صدیقیان ، محمد رضا داود نژاد و مهدی ساکی آمده: صمد تازه از زندان آزاد شده است. برادر او میلاد فوتبالیست ماهری است . صمد بسیار تلاش می کند او را به یک تیم خوب وارد کند. در این مسیر صمد مجبور می شود کار خلاف انجام دهد و خود به زندان می افتد.
شبکه دو
الماس 13-
فیلم سینمایی « الماس 13» به کارگردانی گیلز بهات ، محصول سال 2009 فرانسه و بلژیک ، ساعت 1 بامداد روز پنجشنبه 13 تیر ماه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم می بینیم : مت یک افسر کارکشته پلیس است. او دوستی به نام فرانک دارد که رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر است. فرانک با مت تماس می‏گیرد و از او می‏خواهد که در یک نقشه به او کمک کند. فرانک تصمیم دارد در ظاهر به معامله با سران مواد مخدر بپردازد، اما در باطن همه نیروهای آنها را شناسایی کند و ریشه آنها را برکند. اما رؤسای پلیس با این طرح مخالفت خواهند نمود چرا که خود آنها با سران مواد مخدر رابطه تنگاتنگی دارند و سود قابل ملاحظه‏ای از این رابطه می‏برند. لذا این نقشه باید کاملاً مخفی بماند. در طرف مقابل کالون همسر سابق فرانک ، به صورت غیرمنتظره‏ای پله‏های ترقی را می‏پیماید و رییس شورای انضباطی پلیس می‏شود. او نیز که با سران مواد مخدر مرتبط است سعی دارد ...آسیا آرجنتو، اولیویر مارشال و جرارد دپاردیو در فیلم سینمایی « الماس 13 » به تهیه کنندگی چارلز گیلبرت ایفای نقش کرده اند.
اگه بخوای می‌تونی- انیمیشن « اگه بخوای می تونی » به کارگردانی الیوت ام بور و تهیه کنندگی ریچارد ریچ محصول 2010 آمریکا، پنج شنبه 13تیر ماه ساعت 7:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که: لوکوموتیو کوچولویی در سرزمین آرزوها زندگی می کند . در آنجا لوکوموتیوهای زیادی هستند که رویاهای بچه ها را با خود به سرزمین واقعی می برند . یکی از قطار های رویا بر به اسم راستی در زمانی که به سرزمین واقعی می رود در پارکی به خاطر خستگی خوابش می برد . در همین حین پسر بچه ای به اسم ریچارد وارد یکی از کابین های قطار می شود. ریچارد ساعت پدر بزرگش را به مدرسه برده بود تا در مورد آن کنفرانس دهد اما دو نفر از بچه های شرور مدرسه ساعت را از او می گیرند و ریچارد به خاطر ترس به خانه نمی رود و ...
دایی هانس- فیلم سینمایی « دایی هانس » به کارگردانی مایکل کریندل، محصول سال 2009 آلمان، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم می بینیم : هانس هربست یک متخصص تعمیرات و مکانیکی خودروهای قدیمی است که در کارش از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است. وی همچنین صاحب چند واحد مسکونی است که چند مستأجر دارد. هانس مرد بسیار جدی و عبوسی است که به دلیل جدایی از همسرش، به تنهایی زندگی می کند. تقریباً هیچکس تحمل اخلاق سرد و بی روح او را ندارد و خود او نیز تنهایی را ترجیح می دهد. در این بین خواهر هانس بریت که چند سالی است در شهر دیگری زندگی می کند، بی خبر به خانه او آمده ،از وی می خواهد چند روزی که مجبور است برای عمل جراحی در بیمارستان بستری شود از پسرهایش جاناتان و برونو نگهداری کند. هانس تصور هر چیزی را می تواند بکند بجز نگهداری از دو پسر بچه با شیطنت های مخصوص به خودشان ،از این رو نمی پذیرد و بریت با ناامیدی تصمیم به بازگشت می گیرد. اما در آخرین لحظات ...فریتز کارل، تینا رولاند و النا اولینگ در فیلم سینمایی « دایی هانس » به تهیه کنندگی نامی اربن ایفای نقش کرده اند.
بازرس لابریا- فیلم تلویزیونی « بازرس لابریا » به کارگردانی سیگی روتموند و تهیه کنندگی نیکو هافمن و بنیامین بندیک ، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 21:00 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. داستان با قتل یک زن جوان به نام آلیسا شروع می شود و همسایگان او با رد یک پای خونی مواجه می شوند. با آمدن لابریا کمیسر پلیس که قاتل زنش را هنوز پیدا نکرده؛ مشخص می شود که این مورد نیز مانند قتل های قبلی به یک شکل انجام شده است و قاتل از محکومی به نام ژان مارتینس تقلید می کند. لابریا در زیر فشار مقامات بالا و رسانه تمام تلاشش را برای یافتن قاتل به کار می گیرد، ولی هیچ ردی از او نمی یابد. تا اینکه به پیشنهاد مافوقش ... برونو برونی و فرانسیس فولتون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
امدادگران مهربان- انیمیشن « امدادگران مهربان ( خرس های مهربان ) » به کارگردانی دیویس دوی و لری هاستون ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 7:30 از شبکه دو سیما پخش می شود. داستان فیلم محصول سال 2010 آمریکا به تهیه کنندگی روبرت وینتروپ در مورد جشن اهدای جایزه و تقدیر از خرس های مهربانی که به کمک دوستان خود از بقیه کوشاتر بوده اند به زودی شروع می شود، رعد و برق مسئول هماهنگی های جشن است و سر به هوا هم که آرزو دارد روزی جایزه امدادگر مهربان را بگیرد به او کمک می کند. جایزه شجاعانه ترین امداد رسانی به آفتابی اهدا شده و آفتابی برای نجات جان، صورتی و آبی که دو ابر بازی گوش هستند و در یک گرد باد گیر افتاده اند ، جان خود را به خطر انداخته و وارد گرد باد می‌شود و در ...
سخنگوی جنگل- فیلم سینمایی « سخنگوی جنگل » به کارگردانی ویلیام تانن و تهیه کنندگی گرنت بردلی ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.داستان فیلم از این قرار است که : کارخانه عروسک سازی تصمیم می گیرد با ساخت عروسک های اعجاب انگیز سود خود را صد چندان کند. آنها قصد دارند با ربودن کوآلایی سخن گو که تحت تعلیم پسر بچه ای قرار داشته و به زندگی با انسان ها خو گرفته است؛ مغز آن را الگو سازی کرده در کالبد عروسک های پارچه ای کوآلا قرار دهند. از این رو در حالی که سارقین کوآلای سخن گو در هواپیما محموله مورد نظرشان را به مقصد می رسانند؛ کوآلای آنها با عروسک کوآلای جاستین جابجا شده؛ هریک بار دیگری را به خانه می برد. سارقین پس از آگاهی از آنچه رخ داده است؛ برای جاستین مزاحمت ایجاد می کنند که در نهایت ... فیلم سینمایی « سخنگوی جنگل » با بازی اسپنسر برسلین محصول سال 2006 نیوزلند و آلمان است.
بن ویل- فیلم سینمایی « بن ویل » به کارگردانی کریستوفر ان رولی ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : ارولا به تازگی همسر خود را ازدست داده است. همسر وی به بیماری سیاه زخم دچار بوده است که به دلیل سرسختی این بیماری و مسری بودن آن ، جسد او را می سوزانند. ارولا همسر دوم جو بوده که حالا پس از فوت جو و پیدا نشدن وصیت نامه جدید مجبور هستند به وصیت نامه قدیمی مربوط به 20 سال پیش عمل کنند. دختر جو به ارولا اعلام می کند در صورتی که خاکستر بدن جو را به محل زندگی او ببرد و در کنار قبر مادرش دفن شود، در این صورت خانه ای که در آن زندگی می کنند و بر اساس وصیت قبلی متعلق به دختر است را به ارولا می بخشد. ارولا می پذیرد و به همراه دو تن از دوستانش به یک سفر زمینی برای رساندن کوزه حاوی خاکستر به دختر جو می روند. در حین سفر ارولا یادآوری می کند که قرار بود مسیر سفر ماه عسل بیست سال پیش خود با جو را تجدید کنند و حالا که جو مرده آنها با هم و کوزه مسیر را طی می‌کنند . آنها طی سفر به شهری که همسر مارجین کار می کند می روند و طی ماجراهایی همسر مارجین تصمیم می گیرند که ...جسیکا لانگ، بروس نیوبولد، لارا پارک و کریستین مری جنسون در فیلم سینمایی « فیلم بن ویل » محصول سال 2006 آمریکا بازی کرده اند .
شبکه سه
خداحافظ بچه-
فیلم تلویزیونی « خداحافظ بچه ( قسمت اول ) » به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی داود هاشمی، پنج شنبه 13 تیر ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .داستان این فیلم با بازی مهراوه شریفی‌نیا، بهاره رهنما ، شهرام حقیقت دوست ، موضوع بچه دار نشدن زوج جوانی است که در پی عدم موفقیت برای به عهده گرفتن سرپرستی یک بچه از پرورشگاه، به دلیل سابقه دار بودن مرد خانواده، شروع به انجام کارهای خلاف برای آوردن بچه از پرورشگاه و یا دزدیدن بچه می‌کنند و به طور اتفاقی در یک بیمارستان با خسرو برخورد می کنند که صاحب ترمینال و مرد مرفه ای است که به دلیل نامهربانی‌های همسر اولش، زن دیگری را صیغه کرده است. و حال از او بچه دار شده است .
پلیس بورلی هیلز 3- فیلم سینمایی « پلیس بورلی هیلز 3 » به کارگردانی جان لندیس ، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .در این فیلم با بازی ادی مورفی خواهید دید: اکسل فولی به هنگام تحقیق در مورد یک اتومبیل دزدی متوجه موضوع بسیار مهمی می شود. او در می یابد کسانی که به رییسش تیراندازی کرده بودند در حال خروج از کشور هستند. فیلم سینمایی « پلیس بورلی هیلز 3 » محصول سال 1994 امریکا است.


بزنگاه- فیلم تلویزیونی «بزنگاه» به کارگردانی رضا عطاران ، پنج شنبه 13 تیر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .داستان این فیلم با بازی رضا عطاران، حمید لولایی و علی صادقی از این قرار است که : با فوت اوستا احمد پرور، فرزندان او بر سر ارث و میراث با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند. صابر برادر بزرگ خانواده که همواره در کنار پدرش در نانوایی کار می‌کرده و با دو دخترش در طبقه اول خانه پدری سکونت داشته است، خود را بیش از دیگران صاحب حق می‌داند. نادر برادر کوچک تر که فردی معتاد است و با دختر خردسالش درسا زندگی می‌کند نیز حق خود را مطالبه می‌کند و به همین منظور به‌رغم ممانعت صابر به خانه پدری نقل مکان می‌کند. بهجت دختر خانواده نیز به تحریک همسر طماعش (توفیق) در پی تصاحب نانوایی است. آنها در ادامه متوجه می‌شوند که پدرشان، که فرد نیکوکاری بوده است، پیش از مرگ خانه را به فردی به نام حاج مرتضوی فروخته است. سکونت حاج مرتضوی، که فردی مذهبی است، در طبقه دوم منزل خانواده پرور به تدریج فضای خانواده را دستخوش تغییراتی تدریجی می‌کند.
وضعیت جنگی- فیلم سینمایی «وضعیت جنگی» به کارگردانی چن جین ، پنجشنبه 13تیر ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما سیما پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : استادی متحجر و مرموز به نام گوئیگوری در سالیان بسیار دور همه اسرار نبرد را به یکی از شاگردانش به نام سون یسن می آموزد . پس از آن امپراطوران در سرزمین های مختلف به دنبال او هستند تا از دانش او برای پیروزی در نبردهای خود و گسترش قلمرو امپراطوری استفاده کنند. امپراطور سرزمین وی موفق می شود . سون بین را به قلمرو خود بیاورد ولی او حاضر نمی شود اطلاعات خود را در اختیار فرماندهان آن امپراطوری قرار دهد و به همین دلیل شکنجه شده و کشکک هر دو زانوانش را بیرون می آورند تا امکان راه رفتن و فرار از او سلب شود. ولی ...زیگ فانگ در فیلم سینمایی « وضعیت جنگی » محصول سال 2011 چین بازی کرده است .
خداحافظ بچه- قسمت دوم فیلم تلویزیونی « خداحافظ بچه » جمعه 14 تیر ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود .
باغبان- فیلم سینمایی « باغبان » به کارگردانی راوی چوپرا ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .داستان این فیلم با بازی امیتا باچان و هما مالینی در مورد زن و شوهری است که بعد از بازنشستگی تصمیم می گیرند املاکشان را بین فرزندان تقسیم کنند و خود در کنار فرزندان زندگی کنند ، اما بچه ها آنها را از هم جدا می کنند و زندگی برایشان سخت می شود.
قهرمان سرعت- فیلم سینمایی « قهرمان سرعت » به کارگردانی دنیل زیریلی جمعه 14 تیر ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما سیما پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : الکس دختر جوانی است که آرزوی قهرمانی در مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی دارد. الکس مادرش را در زمان تولد از دست داده و پدرش نیز در مسابقه رالی اتومبیل رانی در پیچ پیست تصادف کرده بود ، فوت کرده است. الکس تحت سرپرستی عمویش بیل که پیست خصوصی دارد بزرگ شده است. بیل مسئول اعطای گواهینامه مسابقات حرفه ایست ، اما این گواهینامه را به الکس نمی دهد. الکس با راننده جوانی به اسم دارل اشنا می شود .الکس ماشینی درست کرده است که ... جاستین گورینی در فیلم سینمایی « قهرمان سرعت » محصول سال 2008 امریکا بازی کرده است .
شبکه چهار

خوی حیوانی- فیلم سینمایی « خوی حیوانی » به کارگردانی جولز داسین محصول سال 1947 آمریکا پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستانی شبکه چهار سیما پخش می شود.
آرمین- فیلم سینمایی « آرمین » به کارگردانی اوگنین اسویلسی محصول سال 2007 بوسنی هرزگوین، پنجشنبه 13تیر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود. فیلم با بازی آرمین اومروویک، همیر هدزیحافظ بیهویک و جنس مونچو داستان پسر نوجوان 15 ساله است که با پدرش برای تست بازیگری در یک فیلم آلمانی از شهرشان به شهر دیگری می رود .او دچار بیماری است . یک روز قبل از آزمون در هتلی که گروه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته اند، می ماند . ولی کارگردان او را انتخاب نمی کند چون می گوید سن او زیاد است و باید کوچکتر باشد . با اصرار پدرش کارگردان قبول می کند تا او یک بار تست بدهد ، ولی او در انتها حالش بد می شود و از هوش می رود. کارگردان متوجه می شود او در جنگ بوسنی آسیب شدید دیده است . فردای آن روز که پدر و پسر آماده برای برگشت می شوند ، دستیار کارگردان به آنها می گوید که کارگردان می خواهد فیلمی مستند بسازد که ...
هواپیماها، قطارها، اتومبیل‌ها- فیلم سینمایی « هواپیماها، قطارها، اتومبیل ها » جمعه 14 تیرماه ساعت 11 در قالب جشنواره تابستانی از شبکه چهار سیما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم آمــده : یک کارمند معمولی می خواهد برای تعطیلات نزد خانواده اش در شیکاگو باشد. او بلیط برگشت هواپیما را رزرو کرده است، اما در شلوغی خیابان نمی تواند سر موقع تاکسی بگیرد و با اتفاقات عجیبی روبرو می شود و با تاخیر به هواپیما می رسد. به همین دلیل مجبور می شود به قسمت درجه دو هواپیما برود . در آنجا با مرد چاق و دستفروشی آشنا می شود که یکی از دلایل دیر رسیدن او بوده است. استیو مارتین و جان کندی در فیلم سینمایی « هواپیماها، قطارها، اتومبیل ها » به کارگردانی جـان هـاگـز محصول مشترک کشور آمریکا در سال 1987ایفای نقش کرده اند .
در میان برف‌ها- فیلم سینمایی « در میان برف ها » به کارگردانی پیتر نائیس ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4 » از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت. در خلاصه داستان فیلم آمده : در زمستان 1940 آلمان و انگلستان بر سر نروژ در حال جنگ بودند. بمب افکنی آلمانی با یکی از هواپیماهای جنگی انگلیسی در گیر می شود که در نهایت هر دو گروه در خاک نروژ سقوط می‌کنند. گروه آلمانی پس از سقوط کلبه ای را در میان برف ها می یابند و به دلیل سرما در آنجا اطراق می‌کنند. پس از مدتی گروه انگلیسی نیز به کلبه می رسند اما ... دیوید کروس و فلورین لوکاس در این فیلم محصول سال 2012 نروژ و سوئد بازی کرده اند.
شبکه تهران
صبح روز بعد- فیلم سینمایی «صبح روز بعد» به کارگردانی کیومرث پوراحمد ، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه « تماشاخانه » از شبکه تهران پخش می شود .داستان این فیلم با بازی مهدی باقربیگی ، زنده یاد پروین دخت یزدانیان ، محمدعلی میانداری ، جمشید صدری و جهانبخش سلطانی شامل سه اپیزود است : قسمت اول، جدول ضرب : مجید به ادبیات بیش از ریاضیات علاقه‌مند است. او همواره توسط معلم ریاضی تنبیه می شود. معلم اشتباه های مجید را با دانه های تسبیح می‌شمارد. انداختن دانه های تسبیح حواس مجید را پرت می کند، و او برای غلبه بر این وضع به کمک بی بی تسبیحی به امانت می گیرد، اما معلم به تصور این که مجید ادایش را در می آورد او را از کلاس اخراج می کند. قسمت دوم، تشویق : مجید بی بی را ترغیب می کند تا او را به کلاس تقویتی بفرستد. معلمی بازنشسته به مجید آموزش می دهد و او موفق می شود در ریاضیات نمره‌ چهارده بگیرد. صبح روز بعد آقای ناظم، که دایم مجید را تنبیه می کند،‌ مجید را به سر صف فرا می خواند. تصور مجید این است که آقای ناظم او را تشویق خواهد کرد، اما ناظم با تمسخر نمره های تک مجید را می خواند. مجید ناباورانه از ناظم می خواهد که دست کم اجازه بدهد او شعری سرصف بخواند. ناظم ابتدا مخالفت می کند، و بعد با وساطت مدیر و معلم ادبیات درخواست مجید را می پذیرد. قسمت سوم، زنگ انشاء: معلم ادبیات به مدرسة‌ دیگری منتقل می شود و ناظم مدرسه کلاس او را اداره می کند. ناظم از دانش آموزان می خواهد که انشایی دربارة « بهترین شغل » بنویسد. انشای مجید دربارة مرده شورها و زحماتی است که آن ها متقبل می شوند. انشای مجید خشم آقای ناظم را بر می انگیزد، اما او قبل از آن که موفق شود مجید را تنبیه کند مجید می گریزد. مجید با پادرمیانی بی بی و آقای مدیر به مدرسه بازمی گردد، در حالی که بیم دارد هر لحظه تنبیه می شود.
هوو- فیلم سینمایی « هوو » به کارگردانی علیرضا داوودنژاد ، 30 دقیقه بامداد روز جمعه 14 تیر ماه از شبکه تهران پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : عطا مرد میان سال و خوش گذران، همه امور اداری و مالی کارش را به همسرش سپیده واگذار کرده است. در جریان یک اختلاف میان سپیده با محمدرضا (دوست قدیمی عطا) که به خیر می‌گذرد، محمدرضا نقشه عجیبی می کشد. او با دعوت از خواهرزاده اش مریم، او را سر راه عطا قرار می دهد. میان این دو که از گذشته همدیگر را می شناختند، علاقه ای به وجود می آید و این علاقه تا ...رضا عطاران ، علی صادقی ، مریم کاویانی ، سپیده اعطایی و رضا داوودنژاد در فیلم سینمایی « هوو » ایفای نقش کرده اند.
اسباب‌بازی فروشی سحرآمیز- فیلم سینمایی « اسباب بازی فروشی سحرآمیز » به کارگردانی زک هلم ، صبح جمعه 14 تیر ماه ساعت 9:15 از شبکه تهران پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده : مالی ماهونی ( ناتالی پورتمن ) سرپرست دست‌ و پا چلفتی فروشگاه عجیب آقای مگوریوم است . این فروشگاه عجیب‌ترین، خارق‌العاده‌ترین و شگفت‌انگیزترین اسباب‌‌بازی فروشی دنیا، است. اما وقتی آقای مگوریوم 243 سالۀ عجیب ‌و غریب ( داستین هافمن ) از طریق وصیت نامه اش فروشگاه را به مالی اهدا می‌کند، تغییرات شریرانه و شومی در این فروشگاه آغاز می‌شود. تد لادزیک، ناتالی پورتمن ، داستین هافمن و ماندلا برنکاتلا در فیلم سینمایی « اسباب بازی فروشی سحرآمیز » محصول سال 2007 آمریکا و کانادا بازی کرده‌اند.
زندگی آرام- فیلم سینمایی « زندگی آرام » به کارگردانی کلادیو کوپه لینی، جمعه 14 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .در خلاصه داستان فیلم آمده : دو جوان به منظور کشتن فرد با نفوذی که قرارداد مهمی را امضا کند به یکی از شهرهای آلمان سفر می کنند. در پی آتش سوزی هتل آنها به هتل رستورانی می روند که یکی از جوانان دیه گو صاحب آن را می شناسد. در ادامه مشخص می شود صاحب رستوران پدر دیه گو است که پانزده سال پیش از ایتالیا به آلمان رفته و زندگی جدیدی را شروع کرده است ، او که قبلا خلافکار بوده همه فکر می کنند مرده است . وقتی دوست دیه گو ، ادموند متوجه می شود او پدر دیه گو است ، پدر مجبور می شود ادموند را بکشد و از پسرش می خواهد متواری شود، اما ...تونی سرویلو، مارکو دآمور، فرانچسکو دی لیوا و جولین کوهلر در فیلم سینمایی « زندگی آرام » محصول سال 2010 ایتالیا ، فرانسه و آلمان به ایفای نقش پرداخته اند.
شبکه شما
برگ سبز- فیلم تلویزیونی « برگ سبز » به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد رضا معینی ، از تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان ، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود. داستان فیلم تلویزیونی « برگ سبز » با بازی انوش نصر، اصغر کهن قنبریان و علی رضا عیسی از این قرار است که : محتشم صاحب کارخانه چای ، در تصادف مشکوکی کشته می شود و پسرش اشکان برای مراسم ترحیم او به ایران بازگشته و آراد برادر ناتنی اش از همان ابتدا با او ناسازگاری دارد. در ادامه و طی ماجراهایی مشخص می شود که آراد به قاچاق چای و واردات چای تقلبی می پردازد .
جان و مرجان- فیلم تلویزیونی « جان و مرجان » به کارگردانی مجید شیرودی و تهیه کنندگی مهدی نجارپیشه ، جمعه 14 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی « جان و مرجان » آمده : امیرعلی بیات در پروژه ای تحقیقی بر روی مرجان‌ها و استحصال دارویی ویژه برای استخوان سازی در چابهار فعالیت می کند. مدتی است پروژه به مشکل برخورده و امیرعلی دچار بحران شده است . او قرار است با نیلوفر، همکار خود در پروژه ازدواج کند . درافشان پدر نیلوفر که بر اثر تصادفی فلج شده است با ازدواج این دو مخالف است و تمایل دارد که دخترش با شخصی به نام نیما ازدواج کند .
شبکه آموزش
رسم مانده- فیلم تلویزیونی « رسم مانده » به کارگردانی داوود موثقی و تهیه کنندگی محسن دانشور، جمعه 14 تیر ماه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود .داستان فیلم تلویزیونی « رسم مانده » با بازی سیاوش طهمورث، افسانه ناصری و شهرام عبدلی از این قرار است که : سهراب محیط بان یک روستاست که دائم با شکارچیان و قاچاقچیان درگیر می شود. پسرش هم روزمزد کارخانه ای در آنجاست . سهراب با صمد پسر جوانی که هم سن پسرش است به علت دستگیری یکی از بستگانشان درگیر است. صمد از مقصود دعوت می کند تا با او کشتی بگیرد . سهراب تصمیم می گیرد خودش به جای وی به گود برود، ولی درست همان روز در محیط بانی کشته می شود و مبلغ زیادی پول در اطاق او پیدا می شود.
شبکه پویا
ماداگاسکار- انیمیشن « ماداگاسکار 2 » به کارگردانی اریک دارنل و تام مکگرت، پنجشنبه 13 تیر ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود. ماداگاسکار داستان حیواناتی است که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می کنند . 4 دوست می باشند : شیر ، گوره خر ، زرافه و یک کرگدن باردا . با گم شدن یکی از آن ها بقیه به دنبال او اسیر شده و داخل قفس به آفریقا برگردانده می شوند و در همین حین یک اتفاق در دریا آن ها را به سمت سواحل ماداگاسکار می کشاند. آن ها با ورود به دنیای وحش با یک بومی ماداگاسکاری که نوعی میمون است آشنا می شوند. سرانجام ... بن استایلر، کیس راک و دیوید اسچویمر محصول سال 2005 نقش آفرینی کرده اند.
شهر موش‌ها- فیلم سینمایی « شهر موش ها » به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مشترک علی سرتیپی و منیژه حکمت جمعه 14 تیر ماه ساعت 21 روی آنتن شبکه پویا می رود. در این فیلم خواهید دید: موش ها متوجه حضور یک گربه ( اسمشو نبر ) در بین خود می شوند و تصمیم به مهاجرت به شهری دیگر می گیرند ؛ اما این صفر راحت نیست و در آن اتفاقات زیادی برای کپل ، نارنجی ، سرمایی ، دم دراز و ... می افتد .
شـبـکـه نمـایـش
فیلم سینمایی و تلویزیونی « آخرین آواز سندباد » ، « هاکلن بریفین »، « سیب و سلما » ، « شوالیه سیاه »، «نفوذی » و « هسته » پنج شنبه 13 تیر ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
فیلم سینمایی و تلویزیونی « شتاب کن » ، « یک زندگی تازه »، « برنامه کاری » ، « جنجال در شهر »، «کیفر» و « فرمان گمشده » جمعه 14تیر ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها