امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۴۵۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۱ تير ۱۳۹۰

جناب آقاي محمود احمدي‌نژاد، اگر ياد شريف مانده باشد در مهرماه سال 1383، در جلسه‌اي كه در دفتر شهردار تهران در جنوب پارك شهر برگزار شد، شما در پاسخ به يك سئوال نكته‌اي را گفتيد كه مي‌بايست به شما يادآوري شود.

 
به گزارش فارس، علي خضريان عضو سابق اتحاديه‌ انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي كشور در يادداشتي در تارنماي شخصي خود به ذكر خاطره‌اي از يكي از ديدارهاي محمود احمدي‌نژاد در سال 1383 در زمان‌ شهرداري وي پرداخته است كه متن آن در ذيل مي‌آيد: 
 
جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد، اگر ياد شريف مانده باشد در مهرماه سال 1383، در جلسه‌اي كه در دفتر شهردار تهران در جنوب پارك شهر برگزار شد، شما در پاسخ به يك سئوال نكته‌اي را گفتيد كه مي‌بايست به شما يادآوري شود. 
 
خوب به خاطر دارم كه حضرتعالي در پاسخ به يكي از حاضران آن جلسه كه از شما پرسيد: "اگر محمود احمدي‌نژاد به عنوان رئيس جمهور اسلامي ايران انتخاب شود و قصد انجام كاري را داشته باشد و يا كاري را انجام دهد و رهبر انقلاب با آن مخالفت نمايد، چه اقدامي انجام خواهد داد؟ " 
بي‌درنگ گفتيد: "آن كاري را انجام خواهم داد كه رهبري امر كرده است ". 
 
آن فرد سئوال كننده در ادامه به شما گفت: "اگر مطمئن باشيد كاري كه انجام مي‌دهيد، درست است، باز هم نظر رهبري را انجام خواهيد داد؟ " 
 
شما بازهم بي‌درنگ پاسخ داديد: "حتماً آن كاري را انجام مي‌دهم كه رهبري عزيز دستور داده، مملكت مال ايشان است و اين حق ايشان است كه نظراتشان اجرا شود و قطعاً آن كاري را انجام مي‌دهم كه ايشان فرموده‌اند ". 
 
آقاي احمدي‌نژاد مطمئنم ‌آن شب حاضران در جلسه با خيالي آسوده سر بر بالين گذاشتند، چرا‌كه پاسخ شما با پاسخي كه ديگر گزينه‌هاي كانديداتوري رياست جمهوري دوره نهم- چه از جريان اصولگرا و چه از جريان اصلاح‌طلب- داده بودند بسيار متفاوت بود. 
 
اما بايد به شما يادآوري شود كه جواب سريع و بدون هرگونه حاشيه شما، با رفتار پر حاشيه امروزتان به هيچ وجه سازگار نيست. 
 
شما را چه شده است كه امروز در مقابل نظر رهبر انقلاب لحظه‌‌ها را از دست مي‌دهيد؟ چه كسي به شما گفته كه فردا زنده خواهيد بود تا فرمان ولي را اجرا كنيد؟ و اگر فردا روزي بدون اجراي امر ولي از دنيا رحلت كنيد، چه پاسخي براي توجيه تعلل خود ارائه خواهيد كرد؟ 
 
آقاي احمدي‌نژاد هدف، فقط يادآوري بود....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها