أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۶۲۷۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۵ تير ۱۳۹۲
حتی در میان این حواشی، شایعاتی مبنی بر ممنوع‌الورودی وی نیز منتشر شد اما اخیرا خبرنگار ایسنا، این بازیگر پرحاشیه سینمای ایران را در یکی از کافه‌های شهر تهران مشاهده کرده و از یکی دو نفر شنید که او دو سه هفته‌ای است که به کشور بازگشته است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا گلزار، گیتاریست گروه موسیقی آریان، کارش را در سینما با «سام و نرگس» ایرج قادری آغاز کرد و پس از آن تا مدت‌ها پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران محسوب می‌شد؛ تا جایی که حضورش در یک فیلم، فروش چند صد میلیون تومانی آن را تضمین می‌کرد.

البته بازیگری که به واسطه چهره‌اش پا به عرصه سینما گذاشته بود، حواشی خاص خودش را هم به‌دنبال داشت. گفته می‌شد او برای بازی چند دقیقه‌ای در فیلم «دموکراسی تو روز روشن» ۹۰ میلیون تومان در آن زمان دریافت کرده است و در یک مورد نیز سخن از قرارداد یک میلیارد تومانی او برای چند پروژه با یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌میان آمد. البته دستمزد‌های نجومی تنها یک پای حاشیه‌های گلزار بود. علاوه بر این، او یک روز در تیم والیبال هنرمندان حاضر می‌شد، یک روز سرپرست یک تیم والیبال حرفه‌ای می‌شد، گاهی بحث ممنوع‌الکاری او مطرح می‌شد و گاهی هم خبرهای غیرموثقی مبنی بر دیدارش با برخی شخصیت‌های سیاسی انتشار می‌یافت، زمانی در نقش روحانیت ظاهر می‌شد روز دیگر عکسش در کنار بازیگر خوش‌چهره دیگری روی جلد روزنامه‌های زرد بود و….

 
محمدرضا گلزار در یک دهه گذشته، در ۲۱ فیلم سینمایی بازی کرد و برای اغلب‌شان سودهای سرشاری داشت اما در یکی دو پروژه آخر ستاره اقبال او که نشانه اوج‌گیری استقبال مخاطب از چشم‌رنگی‌ها بود، رو به افول نهاد و گلزار دیگر آن پسر محبوب گیشه نبود. «در امتداد شهر» و «من و تو» که او در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، فروشی نامناسب داشتند و سریال «ساخت ایران»‌اش نیز در شبکه نمایش خانگی با شکست روبه‌رو شد. حالا دیگر خیلی از تهیه‌کنندگانی که روزی آرزوی‌شان بود، گیتاریست سابق گروه «آریان» یک سکانس در فیلمشان بازی کند، داد سخن برآورده که «ما از اول هم می‌دانستیم که این بازیگران غیرحرفه‌ای رفتنی هستند»!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها