يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۰۴۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۱۸ تير ۱۳۹۲
رئيس دفتر رهبر معظم انقلاب تصريح کرد: هدايت، حمايت و دعا 3 درخواست رئيس‌جمهور منتخب از رهبر انقلاب بود.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين محمد محمدي گلپايگاني در همايش بزرگ علما و روحانيون گيلان در مصلاي امام‌خميني رشت با اشاره به حماسه سياسي انتخابات 24 خرداد اظهار کرد:
با وجود تبليغات فراوان دشمنان انقلاب اسلامي براي حضور نيافتن مردم در انتخابات، شاهد حضور حداکثري و مشارکت بالاي مردم در انتخابات بوديم و مطالبه رهبري در انتخابات محقق شد.
وي با اشاره به مشارکت 73 درصدي ملت در انتخابات و خلق حماسه سياسي، افزود: مشارکت در انتخابات آمريکا زير 50 درصد است.
رئيس دفتر رهبر انقلاب با اشاره به برگزاري مناظره‌هاي کانديداها در صدا و سيما، گفت: مردم با ديدن و شنيدن مناظره‌ها به انتخاب اصلح رسيدند.
محمدي گلپايگاني مناظره‌ها را خوب ارزيابي کرد و متذکرشد: مناظره‌ها خوب بود اما خدمات گذشته در مناظره‌ها فراموش شد و بايد بدانيم که دولت فعلي کارهاي بسياري را اجرايي کرده که کم نيستند.
وي با بيان اينکه دولت، کارگزاران، وزارت کشور و دست‌اندرکاران انتخابات را برگزار کردند، گفت: اين انتخابات مهر باطل بر ادعاي تقلب بود.
رئيس دفتر رهبر انقلاب ادامه داد: دوست و دشمن اذعان کردند که در انتخابات کشور هيچ‌گونه شائبه‌اي وجود نداشته است.
محمدي گلپايگاني با اشاره به نخستين ديدار رئيس‌جمهور منتخب با مقام معظم رهبري پس از انتخابات، تصريح کرد: در اين ديدار بنده نيز حضور داشتم و روحاني سه درخواست از مقام معظم رهبري داشتند.
وي با اشاره به سه درخواست روحاني از رهبري، افزود: هدايت، حمايت و دعا، سه درخواست رئيس‌جمهور منتخب از رهبري بود.
محمدي گلپايگاني گفت: روحاني از رهبري خواست تا با رهنمودها و راهنمايي‌ها هرجا که لازم دانستند هدايت و حمايتش کرده و براي وي در ادامه راه دعا کنند.
به گزارش فارس، وي خاطرنشان کرد: اگر مرسي پرچم مبارزه با صهيونيسم را در دست مي‌گرفت چنين سرنوشتي نداشت و مرسي به دام آمريکايي‌ها و سلفي‌ها افتاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها