أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۰۶۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۶     ۱۸ تير ۱۳۹۲
يک عضو سازمان (منحله) مجاهدين انقلاب ادعا کرد شعار اعتدال رئيس‌جمهور منتخب برخاسته از مشرب اصلاحات است و الا معني نداشت يک عضو جامعه روحانيت مبارز رئيس‌جمهور شود!
به گزارش 598، عبدالله ناصري به ايسنا گفته است: گفتمان اعتدال برخاسته از درون گفتمان اصلاحات در يک دوره تاريخي است که ضرورت جديدي را براي شکل‌دهي گفتمان جديد شکل داده است.

وي ابراز عقيده کرد: من معتقدم گفتمان اعتدال‌گرايي تبيين ديگري از گفتمان اصلاحات بود زيرا ماهيت گفتمان اصلاحات، اعتدالي است و تقسيم‌بندي اصلاحات به دو بخش معتدل و افراطي، يک انحراف سياسي و ذهني در تاريخ معاصر ماست که توسط بخشي از جريان اصولگرا انجام پذيرفت.

وي با بيان اينکه «گفتماني که امروز در ادبيات سياسي دکتر روحاني مطرح مي‌شود خصوصيات خاص خود را نيز دارد» افزود: در شرايط فعلي جريان اصلاح‌طلبي براي نجات کشور، به گفتمان اعتدال‌گرايي روي آورد و در واقع گفتمان اعتدال از بستر و فرهنگ اصلاح‌طلبي توزيع شده است زيرا معني نداشت فردي که عضو جامعه روحانيت مبارز است با اين گفتمان بتواند راي قابل توجهي به دست بياورد.

وي گفت: گفتمان اعتدال برخاسته از مشرب گسترده و پارادايم وسيع اصلاحات است و با گفتمان مقاومت که گفتمان شکست خورده در انتخابات بود، هيچ تناسبي ندارد.

به نوشته کیهان، اين اظهارات گزاف در حالي است که دکتر روحاني بارها در قبال افراط‌گري‌هاي مدعيان اصلاح‌طلبي از جمله در آشوب‌هاي ۷۸ و ۸۸ موضع صريح گرفته و فتنه‌گران را اراذل و اوباش مورد حمايت آمريکا و اسرائيل معرفي کرده است.

عضو سازمان منحله مجاهدين در اظهارات موهن خود روحانيت را افراطي و تندروهاي ساختارشکن مدعي اصلاح‌طلبي را معتدل جا زده و اين در حالي است که سازمان متبوع عبدالله ناصري، يکي از عوامل ترويج قانون‌شکني، تندروي، آشوب‌افکني و ايجاد تشنج در کشور بود. آنها (افرادي مانند بهزاد نبوي و...) در يک دوره خواستار جنگيدن با آمريکا کنار صدام و طالبان شدند و در دوره ديگر با تسليم‌طلبي محض خواستار سر کشيدن جام زهر مقابل آمريکا شدند و دکتر روحاني يکي از منتقدان سرسخت هر دو سياست‌هاي اين طيف بود.

يادآور مي‌شود هاشم آغاجري از اعضاي «سازمان» ضمن يک سخنراني در دوره اصلاحات (در همدان) تبعيت از مرجعيت را کار ميمون توصيف کرده بود اما همان طيف بعدها از کساني چون منتظري و صانعي به‌عنوان مراجع واقعي و عالي‌قدر ياد کردند. آنها در انتخابات ۷۶ شعار سلام بر ۳ سيد فاطمي - خميني و خامنه‌اي، خاتمي سردادند و بعدها در مذاکرات با گروهک‌ها اعلام کردند که مجمع روحانيون بدترين زياد دارد و گروه خوني حزب مشارکت و سازمان مجاهدين با خاتمي که آخرين ميخ را بر تابوت اصلاحات زد، يکي نيست. با اين حال همين طيف در فتنه ۸۸ مجدداً دور خاتمي گرد آمدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها