کد خبر: ۱۴۸۸۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۴ تير ۱۳۹۲
خواهر رئیس جمهور طی دلنوشته ای خطاب به برادر خود گفت: غمگین مباش و اندوه بر دل راه نده و دل را به خدا بسپار. آمده‌ایم و آماده‌ایم تا این عصر به طلایی‌ترین دوران تاریخ تبدیل شود.
 به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، پروین احمدی‌نژاد خواهر رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم تقدیر از فعالان حوزه زنان و خانواده متنی را خطاب به برادر خود قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

سلام برادرم!

خدا قوت، خسته نباشید نمی گویم، چرا که تو خستگی را خسته کردی، نه باید گفت تو خستگی را شرمنده کردی.

برادرم! رئیس‌جمهور مردم! بدان که تاریخ در مورد تو قضاوت خواهد کرد، نه این خداوند متعال است که درباره همه ما و درباره تاریخ قضاوت می‌کند.

خواستم بگویم که توغریبانه آمدی ولی نخواهم گفت که غریبانه‌ رفتی، چرا که غریب تر و مظلوم‌تر از تو غربت حق و عدالت است و غربت آرمان‌ها و اهداف و ارزش‌هایی که تو به خاطر آنها شهید تهمت شده‌ای.

غریب‌تر از تو، قصه غربت رسول خدا(ص)ست و سالها مواجهه با جاهلیت و نفاق، ولی او بهانه خلقت بود و هست.

غریب‌تر از تو قصه علی(ع) است و قصه شاه و سینه پر درد و آه و حرف و قصه خنجر کین و محراب و فرق شکافته، لکن او ادامه رسول خدا(ص)ست.

غریب‌تر از تو قصه تنهایی حسن(ع) است و زهر کین و تیر زهرآگین اما او اهل کساست.

غریب‌تر از تو قصه ام ابیها(س)ست و پهلوی شکسته و بازوی کبود او و او حجت خدا بر اولیاست که او خیرالنساء عالمیان است.

غریب تر از تو قصه حسین(ع) است و شمشیر‌های عریان و آخته. سنگ و تیر و گودال، قتلگاه و لب تشنه و سربریده. او خط سرخ شهادت است.

اما از همه غریب‌تر، قصه فراق امام عصر(عج) است که هزار و اندی سال است که خانه‌نشین است و ما چه خوش‌باورانه در این بازار مکاره و دنیای دورو در انتظار اوییم حال آنکه او منتظر ماست.

یاری و یاوری از جنس همه حق‌طلبان، عدالتجویان و همه مظلومان و مستضعفان عالم می‌خواهد.

پس باید تلاش کرد و چهره از این غربت برگرفت و به این انتظار پایان داد که این پایان انتظار پایان همه زشتی‌هاست.

برادرم غمگین مباش و اندوه بر دل راه نده و دل را به خدا بسپار. آمده‌ایم و آماده‌ایم تا این عصر به طلایی‌ترین دوران تاریخ تبدیل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۲
۰
۰
خواهر عزیزم خانم احمدی نزاد.سلام علیکم. دل نوشته ای که حاکی از .....راخواندم وبسیار متاثراز ان همه تهمتهایی که به فرزند قهرمان ایران اسلامی بخاطر 2 روز ریاست وپست ومقام زدند.ایا این هتاکان که همچون اشعث یک روز خودرایارویاوردکترفریادمیزدند؟وامروز ناجوا نمردانه به رییس جمهوربسیجی و ولایی حمله میکنندفردایی نه چندان دوربرروی پل صراط چه جوابی برای این اراجیفشان دارند؟به والله این دنیا ارزش این سیاهی راکه بر پیشانی خود میزنندبخاطر2روز زندگی .....راندارد.اینده ای نچندان دور اینها باید به ملت ودوستداران احمدی نژادسربلندوسرباز واقعی ولایت پاسخگوی این ناجوانمردیهای خودباشند.به امیدانروز انشاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها