کد خبر: ۱۴۸۸۸۵
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۲۵ تير ۱۳۹۲
رئیس‌جمهور پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه میان دو تیم حاضر در جام‌جهانی 1998 و 2014 را داده و گفته بود، شخصا در این بازی به میدان خواهد رفت و با دیگر ملی‌پوشان پا به توپ خواهد شد.
نشست هماهنگی برگزاری دیدار نمادین تیم ملی 2014 برزیل و تیم ملی 98 فرانسه برگزار شد. محمود احمدی‌نژاد پیشنهاد انجام این بازی را داده و عنوان کرده بود، حاضر است در این بازی نمادین به میدان برود.

در این نشست که با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون و روسای کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون فوتبال برگزار شد، دبیرکل فدراسیون با معرفی کاشانی و وادی‌خیل از مدیران وزارت ورزش و جوانان گفت: در راستای اجرای دستور رئیس‌جمهور ساعت 10 شب شنبه 29 تیر دیدار نمادین تیم ملی کنونی و تیم ملی جام‌جهانی 98 فرانسه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا به نحو مطلوبی از بازیکنان ملی‌پوش اسبق قدردانی شود. همچنین در این مراسم از سوی وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون‌های برتر سال 91 هم تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور در حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال که پیش از سفر این تیم به کره‌جنوبی برای برگزاری آخرین دیدار رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه میان دو تیم حاضر در جام‌جهانی 1998 و 2014 را داده و گفته بود، شخصا در این بازی به میدان خواهد رفت و با دیگر ملی‌پوشان پا به توپ خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری بازی نمادین گفت: این بازی در دو نیمه 30 دقیقه‌ای انجام خواهد شد و 30 دقیقه هم به برگزاری مراسم تقدیر اختصاص دارد. مراسم تقدیر از فدراسیون‌های برتر از سوی وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد شد و هماهنگی‌های لازم برای پخش زنده این بازی نمادین و مراسم تقدیر از فدراسیون‌های برتر از شبکه سوم سیما به عمل خواهد آمد.

محمدنبی در پایان گفت: در این بازی نمادین تیم ملی 2014 برزیل سفید می‌پوشد و تیم ملی 98 فرانسه با پیراهن قرمز به میدان می‌آید.

غلامرضا بهروان، رئیس سازمان مسابقات مسئول برگزاری دیدار است و مراسم تقدیر با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال انجام می‌شود.

اسامی کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان دعوت شده به تیم ملی 98 به شرح زیر اعلام شده است:

مربیان: جلال‌ طالبی و بیژن ذوالفقارنسب (مربیان) سرپرست: ناصر نوآموز

احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، پرویز برومند، علی دایی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور، نادر محمدخانی، جواد زرینچه، مهدی مهدوی‌کیا، بهنام سراج، علیرضا منصوریان، حمید استیلی، مهرداد میناوند، ستار همدانی، علی لطیفی، کریم باقری، خداداد عزیزی، سیروس دین‌محمدی، نعیم سعداوی، افشین پیروانی، علی‌اکبر استاداسدی، رضا شاهرودی

بازیکنان تیم ملی 2014

رحمان احمدی، سوشا مکانی، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، سیدجلال حسینی، محمدرضا خانزاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، احسان حاج‌صفی، حسین ماهینی، مجتبی جباری، امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده، مسعود شجاعی، محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، محمد نوری، فرزاد حاتمی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی و مهرداد اولادی

24 بازیکنی که نامشان در فهرست فوق آمده است باید ساعت 19 روز شنبه 29 تیر 92 در محل هتل آکادمی ملی فوتبال، در کمپ تیم‌های ملی خودشان را به کادرفنی سرپرستی تیم ملی بزرگسالان معرفی کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها