يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۸۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۵ تير ۱۳۹۲
در حالي كه آپارتمان، هدیه ویژه احمدی‌نژاد به والیبالیست‌های متاهل بود محمد موسوی گفت: «الان آمادگی ازدواج ندارم.»
یک دستگاه آپارتمان سورپرایز ویژه‌ای بود که محمود احمدی‌نژاد در جلسه روز یکشنبه هیات دولت برای ملی‌پوشان والیبال در نظر گرفت. پیش از این قرار بود هر یک از ملی‌پوشان با حضور در جلسه هیات دولت مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش دریافت کنند اما پس از تقسیم پاداش‌ها و در حالی که جلسه تمام شده به نظر می‌رسید رئیس‌جمهور با صدای بلند گفت: «آقای نیکزاد نفری یک دستگاه آپارتمان هم براشون بنویس. البته فقط واسه اونایی که مسکن ندارن و متاهل هستن.»


احمدی‌نژاد در ادامه خطاب به والیبالیست‌های مجرد گفت: «مجردها حواس‌شون باشه. تا دو هفته‌ای که به پایان این دولت مونده وقت دارید ازدواج کنید و آپارتمان بگیرید!»


سورپرایز رئیس‌جمهور پس از پایان جلسه به سوژه شوخی ملی‌پوشان تبدیل شد. تعدادی از آنها معتقد بودند احمدی‌نژاد کل موضوع را به شوخی مطرح کرده اما رئیس فدراسیون به آن‌ها اطمینان داد آپارتمان به ملی‌پوشان متاهلی که مسکن ندارند تعلق می‌گیرد.


محمد موسوی عراقی که یکی از مجردهای تیم ملی است به خبرنگاران حاضر گفت: «کاش وقت بیشتری داشتم. الان اصلا آمادگی ازدواج ندارم. تازه دو هفته هم خیلی کمه. فکر نمی‌کنم من در این دولت صاحبخانه شوم.»
بانك ورزش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها