يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۱۴۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
تیم‌های فوتسال شبکه سه، ایرنا و وطن‌ امروز در ادامه مسابقات جام رسانه‌ها برابر حریفان خود به برتری رسیدند.
در ادامه مرحله گروهی جام رسانه‌ها که با همت خبرگزاری تسنیم و بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود، شب گذشته (سه‌شنبه) و از گروه دوم خبرگزاری ایرنا ۴ بر ۳ از سد سایت مشرق گذشت. این دو تیم پیش از این حذف شده و ایسنا و شبکه سه صعود خود را مسجل کرده بودند.

تیم‌های شبکه سه و ایسنا برای صدرنشینی به میدان رفتند که شبکه سه با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. ۳ گل از گل‌های شبکه سه را عادل فردوسی‌پور به ثمر رساند. حریفان ایسنا و شبکه سه، جمعه شب مشخص می‌شوند؛ جایی که خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایلنا در دیداری رودررو برا صدرنشینی به میدان می‌روند. تیم بازنده این مسابقه یاران فردوسی‌پور در مرحله بعدی خواهد شد.

در دیگر دیدار شب گذشته و از گروه سوم، وطن امروز ۳ بر یک خبرگزاری مهر را شکست داد. وطن امروز با این برد با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد و حریف شبکه خبر در مرحله یک چهارم‌نهایی شد.

دیگر دیدار این مرحله جمعه شب برگزار می‌شود و طی آن خبرآنلاین به مصاف روزنامه گل می‌رود. هم اکنون خبرگزاری مهر با ۴ امتیاز و تفاضل گل ۱+ دوم است و خبرآنلاین که هنوز شانس صعود دارد با ۳ امتیاز و یک بازی کمتر و تفاضل گل ۴- سوم است. تیم دوم صعود کننده از این گروه و حریف تسنیم در مرحله یک چهارم نهایی، جمعه شب مشخص می‌شود. روزنامه گل هم بدون امتیاز در پله چهارم گروه ایستاده است.

این مسابقات امشب و فردا شب به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر برگزار نمی‌شود و مرحله گروهی این رقابت‌ها جمعه شب طبق برنامه زیر به پایان می‌رسد:

جمعه ۴ مرداد

روزنامه گل – خبرآنلاین، ساعت ۲۲
فارس – ایلنا، ساعت ۲۲:۴۵
فاطرنیوز – اقتصادآنلاین، ساعت ۲۳:۳۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها