أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۱۴۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
کوثری در نطق میان دستور:
نماینده تهران در مجلس گفت: خدمت رئیس جمهور منتخب و رئیس مجلس پیشنهاد و تاکید دارم که برای روز تحلیف هوشمندانه عمل کنند و از افراد فعال و ساکنین فتنه ۸۸ دعوت به عمل نیاورند.

به گزارش 598 به نقل از فارس، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار داشت: بعضی نمایندگان محترم در نطقشان دائما از تهران در حال رفاه صحبت می‌کنند درحالی که برخی ساکنین تهران دچار مشکلات عدیده‌ای هستند اما چون اکثر نمایندگان در شمال تهران سکونت پیدا کردند، اطلاعی از مشکلات این مردم ندارند.

وی افزود: البته باید بگویم که به لطف خدا و رهبری و اکثر مسئولین دلسوز پیشرفت قابل توجهی در کشور داشتیم و ما به همراه مجمع نمایندگان تهران پیوسته پیگیر مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود هستیم.

کوثری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بدانند که با آگاهی ملت مسلمان منطقه، دیگر خواب راحتی برای آنها نخواهد ماند و نمونه‌اش کشور سوریه است که می‌خواستند دو ماهه آن را اشغال کنند اما این روزها احساس خطر کردند و همان تروریست‌هایی که به خاطر انفجار برج‌های دوقلوی در نیویورک قصد نابودی‌شان را داشتند به صحنه نبرد سوریه فرستادند.

وی تاکید کرد: چون خودشان جرات نمی‌کنند در صحنه نبرد حضور پیدا کنند از این تروریست‌ها استفاده کردند و با حمایت دلارهای عربستان و قطر آنها را تجهیز کردند. اما باید بدانند همانطور که از عراق پا به فرار گذاشتند در سوریه هم همینگونه خواهد شد، تروریست‌ها در عمل شکست‌های پی در پی خوردند به طوری که استکبار و صهیونیست به وحشت افتادند.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: اتحادیه اروپا هم بداند با اقدام اخیرش که نیروهای حزب الله را جزو لیست ترویست‌ها قرار داده، باعث شده همه دنیا خباثت پنهانی‌اش را بهتر بشناسد چرا که آنها هم مانند سیاستمداران آمریکا سرسپرده صهیونیست‌ها هستند و بدانند ضرر بزرگی شامل حالشان خواهد شد.

وی ادامه داد: تعارض در عمل اتحادیه اروپا نشان داده شده است، آنها از یک طرف نیروهای رزمنده‌ای که شجاعانه و جوانمردانه در مقابل ارتش مقتدر و در صحنه جنگ می‌جنگند را تروریست می‌شمارند و از یک طرف تروریست‌های آدم کش در سوریه که ناجوانمردانه زنان و مردان بی گناه مسلمان و مسیحی را سر می‌برند را مورد حمایت قرار می‌دهند.

کوثری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز پذیرش قطع نامه 598 وعملیات‌های قادر و مرصاد گفت: کمتر به اصل و محتوای این موضوعات پرداخته شده است که بنده قسمتی از واقعیات موضوع را مطرح می‌کنم تا درسی باشد که در آینده نگذاریم کسانی که به ظاهر مسئولیت می‌گیرند ولی خودشان و آینده شان رامقدر به خواست رهبری قرار می‌دهند سررشته امور را به دست بگیرند.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام از روز اول با دست خالی وارد صحنه نبرد با دشمن شدند و در مقابل ارتش تا دندان مسلح صف آرایی کردند و پیروزی‌های بزرگی از خودشان به جای گذاشتند. ولی زمانیکه برخی مسئولین خسته شده بودند و به دنیا طلبی بیشتر تمایل پیدا کرده بودند، وقتی حضرت امام(ره) فرمانی را صادر می‌کردند به شکل دیگری تعبیر و تفسیر می‌کردند.

کوثری ادامه داد: مثلا حضرت امام(ره) می‌فرمودند که اگر من بودم اولین ناو امریکایی که وارد خلیج فارس می‌شد را می‌زدم، در آن زمان رزمندگان اسلام آماده شده بودند به طرف ناو امریکایی حرکت کنند اما دستوری صادر نشد.

نماینده تهران تاکید کرد: از طرف دیگر فرماندهان و رزمندگان درخواست می‌کردند که توانمندی دولت و وزرا مانند عراق در جبهه حضور پیدا کنند و باعث تقویت رزمندگان شود ولی نه تنها امکانات به هیچ وجه اضافه نشد و زمانی که دولت به ظاهر در ستاد کل قوا مسئولیت گرفت موجب پذیرش قطع نامه شد و جام زهر را به حضرت امام(ره) نوشاندند.

وی افزود: در آن زمان رئیس ستاد یعنی آقای موسوی گفت، پول نداریم، بهزاد نبوی معاون پشتیبانی و لجستیک گفت امکانات نداریم و معاون تبلیغات و روابط عمومی جناب آقای خاتمی گفت مردم خسته شدند و دیگر تمایل به جبهه ندارند و لذا نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه همین اظهارنظرها باعث شد که حضرت امام(ره) قطعنامه را بپذیرند و جام زهر را بنوشد.

کوثری تاکید کرد: در حالی که حضرت امام(ره) احتمال تجاوز مجدد دشمن را می‌دانند و فرمودند که از دشمن نباید غافل شد لذا توسط ائمه جمعه سراسر کشور خصوصا مقام معظم رهبری از مردم خواستند که به سوی جبهه‌ها حرکت کنند و حضور خودشان را در عمل نشان دهند که آنچنان گسترده و سیل آسا حضور پیدا کردند و همین حضورشان نشان داد مسئولین دولتی مردم را نمی‌شناختند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: این افراد از طرف دیگر تحلیل غلط ارائه کردند و دیدیم  سید احمد آقا از قول امام(ره) فرمودند که اگر می‌دانستم مردم اینگونه به جبهه‌ها می‌آید قطع نامه را قبول نمی‌کردم.

وی تصریح کرد: نتیجه می‌گیریم که این آقایان این چنین قطع نامه را به حضرت امام(ره) تحمیل کردند و بعد از آن صحنه باز هم همین آقایان با تفکر اصلاح طلبی درجبهه سبز، فتنه‌های سال 78 و 88 را علیه مردم و رهبری طراحی و عملیاتی کردند که با درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم خصوصا در 9 دی 88 مانند عملیات مرصاد این توطئه بزرگ و هماهنگ شده خارج و داخل کشور را خنثی و سرکوب کردند.

کوثری گفت: حال سوال این است که آیا این افراد نباید به اعمال ناشایست خود پاسخگو و خجالت زده مردم باشند؟ مردم جام زهر دادن به امام(ره)، به آشوب کشاندن تهران در 78، با کفش نماز خواندن دختر و پسر کنار هم، آتش زدن عکس و امام(ره) و رهبری، پایکوبی در روز عاشورا و حمله به حسینی‌های عزاداری در سال 88 را فراموش نکردند.

وی تاکید کرد: لذا خدمت رئیس جمهور محترم و منتخب جناب آقای روحانی و رئیس محترم مجلس جناب آقای لاریجانی پیشنهاد و تاکید دارم که برای روز تحلیف هوشمندانه عمل کنند و از افراد فعال و ساکنین فتنه 88 دعوت به عمل نیاورند تا این امیدواری که در بین مردم ایجاد شده جامعه عمل پوشانده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها