أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۲۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۳ تير ۱۳۹۰
بار دیگر به مسئولان فرهنگی متذکر می شویم که اشاعه بی بندباری و ترویج فرهنگ غلط غربی و نظام سرمایه داری جامعه را روبه تباهی می برد و خسارات جبران ناپذیری را در این عرصه که تمامی مستکبرین عالم به مقابله با اسلام ناب محمدی به راه انداخته اند را در پی خواهد داشت.
مديريت محترم سايت 598

با سلام
احتراما در پي درج گزارش "بازار داغ تجارت كودكان 2 تا 7 سال در پارك تهران"در تاريخ 5 تير 1390 در خصوص برگزاري جشنواره زيباترين كودك تهران در مجموعه تفريحي ورزشي قلعه سحر آميز – پارک ارم مستدعي است نسبت به درج جوابيه اين مجموعه به گزارش مذكور اقدام فرماييد.

"اندر بيان خدمت و خيانت"

دير هنگامي است كه مراقبت از زبان و اخلاق حرفه اي و دغدغه تنوير افكار عمومي نزد پاره اي از اصحاب رسانه جاي خود را به هوچي گري و نا سزا گويي و تهمت داده است . برخي خود را ملاك  ومعيار تشخيص همه فضايل از رذايل كرده اند و هر انكه كشته نشد از قبيله شان نيست....

بي آنكه بداند وا‍‍ژگاني كه در متن به اصطلاح يك نقد خبر بكار ميگيرند در عالم واقعيت چه با معنايي را به دوش مي كشد به كارشان ميگيرند و واهمه اي هم از هيچ تاثيري ندارند هركه را كه هر چه مي خواهنذ لقب مي دهندو چاشني تضوير و تظاهر ره به خوراك بي مزه و بو و خاصيت شان مي افزايند كه شايد اثري در كلام ايجاد نمايد بي وقوف به اين امر كه خوانندگان خسته و به سطوح امده تر از انند كه حناي سخنان الوده به سطحي نگري و نسبت هاي ناروا برايشان رنگي داشته باشد.

باري نگارنده نقد مذكور ظاهراكم تجربه تر از انست كه بداند خائن خطاب كردن فردي يا افرادي چه تبعات حقوقي در پي دارد و البته كم دغده تر از ان  بخواهد براي روشن شدن ماجرا يا مديران مجموعه تماسي برقرار نموده اطلاعي كسب نمايد ويا ابراز دلسوزي كند به گفتگوي تلفني يا اپراتوري بسنده مي كند كه چه بسا براي فضاي پوشالي گزارش اش اين گفتگوي سودمند تر نيز به نظرش رسيده است.

مديريت مجموعه ورزشي قلعه سحر اميز ضمن اعلام امادگي براي پاسخگويي به تنظيم كننده اين گزارش (در صورتي كه به اگاهي بيشتر در خصوص نحوه برگزاري اين جشنواره باشد)ايشان را توصيه به رعايت اخلاق و ادب رسانه اي مي نمايد و خطاب به كليه همكاران رسانه اي اعلام ميدارد تمامي مطالب مندرج در گزارش خانم زهرا رئيسي فرد كاملا كذب و خلاف واقع بوده و در صورت لزوم روابط عمومي مجموعه قلعه سحر اميز اين جشنواره را در نشستي رسانه اي مورد بحث قرار خواهد داد.

----------------------------------------------

پاسخ 598:

مشخص نیست که مدیریت مجموعه ورزشی قلعه سحر آمیز پارک ارم در کجای جوابیه ی خود به موضوع جشنواره انتخاب زیباترین کودک در تهران پرداخته است . لازم می دانیم که نکاتی دیگر را متذکر شویم:

1- سخن از ترویج مستقیم فرهنگ غرب در کشوری بود که مدیون شهیدان و امام شهدایی است که هدف از برپایی جمهوری اسلامی ایران را مبارزه با مستکبرین عالم و فرهنگ غلط غرب می دانستند و حال افرادی با ترویج فرهنگ غرب و نظام سرمایه داری به دنبال کم رنگ کردن آن در جامعه هستند.

2- لازم است که مدیران این مجموعه ورزشی نیم نگاهی را به سخنان رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بیندازند و جایگاه کسی که فرهنگ منحرف غربی را در بین جامعه مسلمین ترویج می کنند بدانند که حضرت امام (ره) آنان را خائن به انقلاب و اسلام می دانند.

3- توصیه نمودید به رعایت اخلاق، لازم می دانم متذکر شوم که تقلید مستقیم از جشنواره ای که کفار نیز به برپایی آن اعتراض دارند ترویج بی اخلاقی و بی عفتی است.

4- نیمی از مطلب درج شده در خبر مذکور مربوط به سرمقاله هفته نامه زن روز( روزنامه کیهان) بوده که ما نیز بر خود واجب می دانیم که از هر حرف به حقی حمایت نماییم.

5- بار دیگر به مسئولان فرهنگی متذکر می شویم که اشاعه بی بندباری و ترویج فرهنگ غلط غربی و نظام سرمایه داری جامعه را روبه تباهی می برد و خسارات جبران ناپذیری را در این عرصه که تمامی مستکبرین عالم به مقابله با اسلام ناب محمدی به راه انداخته اند را در پی خواهد داشت.

متن خبر مذکور به شرح ذیل می باشد:

به گزارش پایگاه 598 جشنواره انتخاب زیباترین کودک! تهران در تاریخ 10 مرداد سال 1390 به مدت یک ماه با هدف انتخاب زیباترین کودک! در دو گروه دختر و پسر و با هدف انتخاب و نمایش زیبایی کودکان در پارک ارم تهران برگزار می شود.

این جشنواره که کپی برداری از مدل غربی در جشنواره انتخاب کودکان زیبای pageants در آمریکا می باشد که تجارت و کسب و کاری پر درآمد در ایالات متحده به حساب می آید و توسط سرمایه دارن و شرکت ها بزرگ جهانی موجود در آمریکا در حال گسترش به سایر کشورها می باشد.

استرالیا یکی دیگر از کشورهای این جشنواره می باشد که همه ساله اعتراض علیه جشنواره انتخاب زیباترین کودک در استرالیا و مبارزه با برده داری نوین در تاریخ 29 و 30 ژوئن در ملبورن برگزار می شود.



علی رغم تلاش های خبرنگار پایگاه 598 برای تماس با برگزار کنندگان و اطلاع از صادر کننده مجوز این جشنواره پاسخ دهندگان در مجموعه تفریحی ورزشی قلعه سحر آمیز پارک ارم از بردن نام برگزار کننده و مجوز دهنده امتناع نمودند که البته واضح است برگزاری جشنواره ها در پارک های تهران نیاز به هماهنگی قبلی با شهرداری تهران و مجوز وزارت ارشاد دارد.

آنچه در این بین قابل تأمل است، اقدام تعجب‌برانگیز وزارت‌ارشاد در دادن چنین مجوزی است و اگر مجوز داده‌نشده، باز هم باید پرسید چگونه جشنواره‌ای بدون مجوز، تبلیغات علنی و وسیعی انجام‌می‌دهد؟!

افکار عمومی خوب به خاطر دارند، خاطره تلخ برگزاری جشنواره دختران شایسته را که با ملاک قرار دادن برتری‌های دوران جاهلیت، زنان و دختران را به بازیچه می‌گرفتند.

اما این بار مسئولین، همسو با تجارت جهانی کودک، در حرکتی با اهداف نه خزنده و نهان که کاملا واضح و آشکار، گام‌های اولیه تجارت کودکان این سرزمین را در سطحی وسیع آغاز کرده‌اند. و این حرکت غیراخلاقی را در ماه شعبان، زمینه‌سازی و در بهترین شب‌های سال -یعنی شب‌های ماه مبارک - به اجرا درخواهندآورد. این طرح مثل طرح‌های دیگری است که سال‌هاست در شب‌های ماه مبارک با حضور ترانه‌خوانان و مجریان مبتذل‌گو که برخی از آنان ممنوع‌التصویر و یا فراری شده‌اند، توسط صداوسیمای‌جمهوری‌اسلامی در ساعات پایانی شب از بودجه بیت‌المال مسلمین به‌نمایش گذاشته‌می‌شود. درحالی‌که آن شب‌ها که حتی خوابیدن هم عبادت محسوب می‌شود با چنین برنامه‌های دور از شأن مردم ایران اسلامی، آنتن رسانه ملی را پر می‌کنند!



حال این سؤال مطرح است که اگر بررسی عواقب و نحوه برگزاری چنین جشنواره‌ای برعهده مسئولین وزارت ارشاد نیست، پس چه کسی مسئول بررسی پیامدهای مثبت و منفی کوتاه‌مدت و طولانی مدت چنین برنامه‌های فرهنگی-اجتماعی است؟ و حریم فرهنگ این مرز و بوم را چه کسی پاس خواهد داشت؟!

آیا پس از این همه سال سعی و خطا، قرار نیست مجموعه‌ای از متخصصین دلسوز برای نسل جوان این مملکت به دور از حضور خائنان در این مجموعه، بنشینند و آنچه در عرصه فرهنگ این مملکت اتفاق می‌افتد را بررسی کرده و با استفاده از ابزارهای محکم قانونی، جلوی زیر پا گذاشتن اصول قانون اساسی را بگیرند؟!

برنامه‌ریزی‌های بلند مدت فرهنگی- اسلامی چه زمان قرار است خود را به مانشان دهند و ما شاهد به بار نشستن انقلاب اسلامی در این حوزه هم باشیم.

تا دیر نشده، فرزندانمان را دریابیم که نگاه‌های هرزه و به عبارت امروزی، مشتری‌پسندانه! آن‌ها را بیمار خواهندکرد.

بخشی از مطلب فوق برداشته شده از سرمقاله هفته نامه زن روز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۰
۰
۲
بسیار منطقی به نظر می آید واز دقت نظر 598 کمال تشکر راداریم امیدواریم همواره باخلوص زیاد قرآنی این مطالب را گوشزد نماید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها