أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۲۳۹۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۸     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: طی چهار سال فعالیت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دولت دهم، فقط یک روزنامه توقیف شد.

محمدجعفر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: طی عمر چهارساله معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد در دولت دهم‌ خوشبخاته فقط یک روزنامه توقیف شده است.

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد با بیان اینکه در طول این مدت فقط یک روزنامه توقیف شد، افزود: روزنامه شرق تنها روزنامه‌ای بود که در دولت دهم با رأی هیئت نظارت بر مطبوعات کشور توقیف شد.

وی متذکر شد: طی این چهار سال، معاونت مطبوعاتی از هیچ نشریه‌ای شکایت نکرده است این در حالی است که معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد بر اساس قانون مطبوعات این اجازه را دارد که شخصاً و یا توسط هیئت نظارت بر مطبوعات، از برخی مطبوعات و نشریه‌های متخلف شکایت کند.

وی بیان داشت: تجربه ثابت کرده است که با تعامل، بهتر می‌توان فضای سالم را در مطبوعات و رسانه‌های کشور حاکم کرد و نتایج حاصل از پیشبرد این امر در مقایسه یا توقیف مطبوعات قابل مقایسه نیست.

محمدزاده ابراز داشت: با توقیف مطبوعات امکانی از جامعه گرفته می‌شود اما با تعامل می‌توان از فرصت‌ها استفاده کرد چرا که در تعامل اصلاح وجود دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: معاونت مطبوعاتی در دولت دهم تلاش کرد که با تعامل مشکلات را مرتفع کند به همین دلیل توقیف عمده‌ای در حوزه نشر صورت نگرفته است.

محمدزاده درباره روزنامه ایران خاطرنشان کرد: روزنامه ایران برای بررسی شکایت به دادگاه هیئت نظارت ارجاع داده شد اما توقیف نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها