يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۲۹۷۱
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از قرائت برخی نطق‌ها در خانه ملت انتقاد و اظهار کرد: اخیرا نطق‌هایی در مجلس خوانده می‌شود که متاسفانه برازنده خانه ملت نیست.

نماینده مردم تهران در خانه ملت بابیان اینکه نطق آقای مطهری وقتی در مجلس قرائت شد من را یاد گزارش‌های احمد شهید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انداخت گفت:‌ شاید گزارش احمد شهید در برخی جنبه‌ها منصفانه‌تر از گزارش آقای مطهری بود.

وی ادامه داد: آقای مطهری به عنوان مدافع دولت اعتدال در صحنه حاضر است اما بعید می‌دانم مواضع ایشان رنگ و بویی از اعتدال داشته باشد و حتما این مواضع مورد تایید رئیس‌جمهور منتخب که با شعار اعتدال در صحنه حاضر شده‌اند نیز نیست.

بذرپاش ادامه داد: آقای مطهری ادعای دلسوزی برای مردم از جانب کسانی می‌کند که بیشترین ضربه سیاسی، اجتماعی پس از انقلاب را به مردم زدند و بزرگترین دروغ، قانون‌گریزی را انجام و کمترین انصاف نسبت به رقیب را از خود نشان دادند و کودتا به راه انداختند.

وی تاکید کرد: اگر ظلمی شده قبل از هر چیزی در حق انقلاب، زندگی و معیشت مردم و همچنین در حق مادرانی قرار گرفته که فرزندانشان به جرم حمایت از نظام تا سرحد مرگ کتک خورده‌اند؛ جریحه‌دار کردن عاشقان سید‌الشهدا که ناباورانه در ظهر عاشورا به همه دین و ایمانشان توهین شد جرم است. اما با این وجود می‌بینیم که در پشت تریبون مجلس برای حق و حقوق علم‌کنندگان این بساط اشک می‌ریزند. آیا ما اجازه داریم که نسبت به حق و حقوق ملت که در حقشان اجحاف شده بی‌تفاوت باشیم؟

عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان با بیان اینکه طلبکار شدن فتنه‌گران که حکم آنان در شرع برای ما مشخص است درد بزرگی است گفت: باید برای مردم مشخص شود تحریم‌هایی که امروز مردم را رنج می‌دهد محصول تلاش آمریکا برای تقویت کدام جریان در کشور است؟.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
جلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
۳۰
۱۹
کاملا با حرف مهرداد بذرپاش موافق هستم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
منم با حرف های آقای مطهری موافقم
پاسخ
سلماس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مطهری الکوی نمایندهانسان کامل هست خسته نباشی. فرزند شهید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها