أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۵۴۰۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از دیدار امشب لاریجانی با "خاویر سولانا" مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.
به گارش 598، حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین جزئیات مهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در پارلمان، گفت: به دلیل حضور مقامات خارجی شرکت‌کننده در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، علی لاریجانی رئیس مجلس امروز دیدارهایی با معاونان رؤسای‌جمهور کوبا و نیکاراگوئه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: لاریجانی امروز با "ریکاردو کابریساس" معاون رئیس جمهور کوبا و "عمر هالسلونز" معاون رئیس‌جمهور نیکاراگوئه دیدار می‌کند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در ادامه به مباحث مورد بررسی در این دیدارها اشاره کرد و افزود: در این دیدارها طرفین درمورد راه‌های توسعه روابط دوجانبه در زمینه مسائل پارلمانی و همین‌طور تحولات جهان و منطقه گفت‌وگو خواهند کرد.

شیخ‌الاسلام همچنین به دیدار لاریجانی با "خاویر سولانا" مسئول سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا اشاره و تأکید کرد: این دیدار ساعت ۲۱/۳۰ امشب برگزار می‌شود که قرار است در مورد موضوعات سیاسی و اقتصادی روز دنیا مباحثی مطرح شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها