أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت که عصر امروز پس مراسم تنفیذ، آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با حضور در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری با حسن روحانی دیدار خواهد کرد.
اولین دیدار حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور اسلامی ایران، عصر امروز پس از مراسم تنفیذ در نهاد ریاست جمهوری انجام می شود و رئیس جمهور پاکستان با وی دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران تا دقایقی دیگر انجام می شود و وی رسما بعنوان رئیس جمهور یازدهم ایران کار خود را آغاز می کند.
برای مراسم تحلیف روحانی که فردا در مجلس انجام می شود برخی از روسا و مقامات خارجی شرکت خواهند داشت که این مقامات از امروز وارد ایران شدند.



در همین زمینه یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت که عصر امروز پس مراسم تنفیذ، آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان با حضور در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری با حسن روحانی دیدار خواهد کرد.
همچنین کیم یونگ نام رئیس هیئت رئیسه مجمع عالی خلق کره عصر امروز با روحانی دیدار خواهد کرد.
این دیدارها اولین دیدار خارجی روحانی پس از اولین دقایق آغازین ریاست جمهوری وی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها