کد خبر: ۱۵۴۴۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
داود رشیدی در مراسم افتتاحیه نمایش «کابوس خنده‌دار...» خطاب به رئیس جمهور جدید گفت: هنر تئاتر تنها هنری است که از دوران باستان شروع شده است و باید به آن بیشتر توجه شود و بودجه‌های بیشتری به آن اختصاص یابد.
به گزارش 598 به نقل از فارس، آیین افتتاح نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چند تایی هم برای روز» به کارگردانی رضا حداد با حضور جمعی از هنرمندان و منتقدان در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

مسعود فروتن، مجری این برنامه بود.

رضا حداد کارگردان نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چند تایی هم برای روز» گفت: من حرف نزدن را بهتر از حرف زدن بلد هستم. امیدوارم این نمایش اتفاق جدیدی در عرصه تئاتر باشد و شما دوست داشته باشید.

سپس مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان گفت: سال قبل نمایش «آمدیم نبودید، رفتیم» از رضا حداد در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد که یکی از کارهای پرفروش نه تنها تماشاخانه ایرانشهر بلکه عرصه تئاتر کشور بود.

داود رشیدی نیز برای به صدا درآوردن زنگ آیین افتتاح نمایش به جایگاه رفت و گفت: من صحبت خاصی ندارم فقط به رییس جمهور جدید می‌گویم اگر سخنان من به ایشان برسد، که هنر تئاتر تنها هنری است که از دوران باستان شروع شده است و باید به آن بیشتر توجه شود و بودجه‌های بیشتری به آن اختصاص یابد.

داود رشیدی بعد از این سخنان زنگ آیین افتتاح نمایش «کابوس‌‌های خنده‌دار برای شب و چند تایی هم برای روز» را به صدا در آورد و پس از آن مهمانان به تماشای نمایش نشستند.

 

داود رشیدی، لیلی رشیدی، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، شاهرخ دولکو، اکبر عالمی، رضا گوران، فرزاد حسنی، آزاده نامداری، گلاب آدینه، نورا هاشمی، شیرین بینا، هانیه توسلی، پری صابری، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، الهام پاوه‌نژاد، لادن مستوفی، آرزو افشار، هومن سیدی، آزاده صمدی، اصغر دشتی، اسماعیل خلج، نگار عابدی، سیما تیرانداز، هادی مرزبان، فرزانه کابلی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و خسرو احمدی از میهمانان این برنامه بودند.

در این نمایش که چهارمین همکاری مشترک حداد و چرمشیر است فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، پگاه طبسی نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی به ایفای نقش می پردازند و شیما میرحمیدی طراح لباس، رضا بهجت طراح نور، مهرداد متجلی عکاس، آرش صالحی مدیر تکنیک و رها شیرازی، جابر رمضانی و آرزو عالی گروه کارگردانی این نمایش هستند.

 

نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز» از 12 مرداد ماه هر شب ساعت 21:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. همچنین دانشجویان می‌توانند با 50 درصد تخفیف به تماشای این نمایش بنشینند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها