أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۴۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
در پی واژگون شدن یک اتوبوس حامل ۲۷ گردشگر ایرانی در ترکیه ۱۵ نفر از سرنشینان زخمی شدند. گفته می‌شود حال راهنمای گردشگران وخیم است.
جام، سایت دویچه وله نوشت: اتوبوس حامل گردشگران ایرانی در ترکیه سرنگون شد.

 

در پی واژگون شدن یک اتوبوس حامل ۲۷ گردشگر ایرانی در ترکیه ۱۵ نفر از سرنشینان زخمی شدند. گفته می‌شود حال راهنمای گردشگران وخیم است. این حادثه روز یکشنبه در نزدیکی شهر آنتالیا رخ داد.

 

یک اتوبوس که حامل ۲۷ گردشگر ایرانی بود روز یکشنبه (۴ اوت / ۱۳ مرداد) در ترکیه واژگون شد. ۱۵ نفر از سرنشینان این اتوبوس به علت جراحت‌های وارده برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

 

این اتوبوس از فرودگاه اسپارتا به سوی شهر آنتالیا در حرکت بوده که این حادثه رخ داده است. در گزارش خبرگزاری ایرنا دلیل این حادثه "خواب‌آلودگی راننده" ذکر شده است.

 

گفته می‌شود حال راهنمای این گروه وخیم است. این دومین حادثه رانندگی طی شش ماه گذشته است که برای گردشگران ایرانی در ترکیه رخ می‌دهد.

 

گفتنی است سایت دویچه وله اما در بخش آغازین گزارش این خبر تاثر انگیز از عبارت توهین آمیز "سرنگون شدن اتوبوس حامل گردشگران ایرانی" که معمولا آن را در خصوص دشمنان یک کشور بکار می برند، سود جسته است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها