امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۵۴۹۶۲
زمان انتشار: ۰۳:۵۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی فیروزآباد فارس از شناسایی و دستگیری سه شرور مسلح تحت تعقیب توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی نیکنام در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اظهار کرد: در پی شکایت‌های متعدد مردمی از یک اوباش و شرور مسلح شهر فیروزآباد و ایجاد خودنمایی و رعب و وحشت این شرور بین شهروندان، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این شرور مسلح با همکاری افراد شرور دیگر با اقدامات ضدامنیتی و هنجارشکن، مرتکب شرارت‌های متعدد و ایجاد رعب و وحشت عمومی در فیروزآباد و شهرستان‌های همجوار به ویژه شهر شیراز شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: این شرور در سوابق ننگین خود جنایات متعددی از جمله وارد کردن ضربات متعدد چاقو منجر به اغمای یکی از شهروندان در فیروزآباد، تیراندازی منجر به قطع عضو، تیراندازی به سمت منزل دو تن از اهالی شهر فیروزآباد، چند تیراندازی در شهر شیراز، خرید و فروش مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین، سرقت مسلحانه، حمل و نگهداری سلاح‌های غیرمجاز و جرائم متعدد دیگر را داشت.

نیکنام افزود: اقدامات این فرد شرور و دیگر همدستانش موجبات ناامنی و نارضایتی برخی از شهروندان و ساکنان شهر فیروزآباد و شهرستان‌های همجوار را فراهم کرده بود.

وی تصریح کرد: این فرد شرور مدت سه سال متواری بود که با توجه به حساسیت این پرونده، با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق شدند مخفی‌گاه این شرور مسلح را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در شهرستان سمیرم استان اصفهان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی، اکیپی از ماموران انتظامی این شهرستان به سمیرم استان اصفهان اعزام شدند.

نیکنام تصریح کرد: با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه شرور دستگیر شدند.

وی گفت: در بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو نفر از همدستان این شرور که به همراه وی دستگیر شدند از قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سابقه‌دار، متواری و تحت تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: یکی از این افراد در امر خرید و فروش مواد مخدر صنعتی و سنتی فعالیت می‌کرده است و طی دو هفته گذشته در یک درگیری در روستای آتشکده شهرستان فیروزآباد با استفاده از اسلحه ساچمه‌زنی، فردی را به‌ شدت زخمی کرده و متواری شده بود.

نیکنام گفت: دیگر همدست دستگیر شده این شرور نیز دارای سابقه کیفری در امر خرید و فروش مواد مخدر از نوع هروئین بوده و اقدام به فروش مواد مخدر از نوع شیشه می‌کرده است.

وی تصریح کرد: از این اشرار یک اسلحه کلت کمری به همراه 20 فشنگ مربوطه، یک اسلحه کلاشینکف به همراه سه خشاب مربوطه و یک اسلحه ساچمه‌زنی غیرمجاز کشف شده است و تحقیقات در زمینه جرائم احتمالی دیگر از آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: دستگیری این اشرار مسلح موجبات رضایتمندی مسئولان و مردم شهیدپرور شهرستان فیروزآباد را فراهم کرده و سبب افزایش احساس امنیت در آن منطقه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها