أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۴۹۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: ما به راي کسر امتياز از استقلال اعتراض مي‌کنيم زيرا باشگاه ما نبايد جريمه بي‌ادب‌ها را بدهد.
ميرشاد ماجدي در مورد کسر يک امتياز از باشگاه استقلال به دليل فحاشي تماشاگرانش در ديدار مقابل سپاهان گفت: ما که نمي‌توانيم به خاطر بي‌ادبي يک‌سري از تماشاگران جريمه شويم و تاوانش را بدهيم، مگر مي‌توان اين جمعيت را کنترل کرد؟ اگر ورزشگاه متعلق به باشگاه استقلال بود و بر روي ورود و خروج تماشاگران هم نظارت داشتيم بحث ديگري بود اما اکنون امکان کنترل جمعيت نيست، ما به اين رأي قطعاً اعتراض مي‌کنيم.

به گزارش فارس، ماجدي در مورد جريمه 2 ميليون توماني خودش به خاطر مصاحبه عليه داور گفت: من چه حرف بدي عليه داور زده‌ام؟ گفته‌ام پنالتي‌اي که داور اعلام کرد اشتباه بود، هنوز هم اين را مي‌گويم. من به جريمه خودم هم اعتراض مي‌کنم، کميته انضباطي هنوز در رابطه با شکايت ما از خطيبي رأيي صادر نکرده است. آن هم در شرايطي که آن همه تهمت به ما زدند ولي حالا من گفته‌ام پنالتي اشتباه بوده است، جريمه مي‌شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها