أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۵۰۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۹     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «ما به رای کسر امتیاز از استقلال اعتراض می‌کنیم زیرا باشگاه ما نباید جریمه بی‌ادب‌ها را بدهد.»
میرشاد ماجدی در مورد کسر یک امتیاز از باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگرانش در دیدار مقابل سپاهان گفت: «ما که نمی‌توانیم به خاطر بی‌ادبی یک‌سری از تماشاگران جریمه شویم و تاوانش را بدهیم، مگر می‌توان این جمعیت را کنترل کرد؟ اگر ورزشگاه متعلق به باشگاه استقلال بود و بر روی ورود و خروج تماشاگران هم نظارت داشتیم بحث دیگری بود اما اکنون امکان کنترل جمعیت نیست، ما به این رأی قطعاً اعتراض می‌کنیم.»

 

ماجدی در مورد جریمه 2 میلیون تومانی خودش به خاطر مصاحبه علیه داور گفت: «من چه حرف بدی علیه داور زده‌ام؟ گفته‌ام پنالتی‌ای که داور اعلام کرد اشتباه بود، هنوز هم این را می‌گویم. من به جریمه خودم هم اعتراض می‌کنم، کمیته انضباطی هنوز در رابطه با شکایت ما از خطیبی رأیی صادر نکرده است. آن هم در شرایطی که آن همه تهمت به ما زدند ولی حالا من گفته‌ام پنالتی اشتباه بوده است، جریمه می‌شوم.»

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها