يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۵۵۹۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم پرسپولیس گفت: با گلزنی در بازی مقابل مس سرانجام طلسم من هم شکسته شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس پیام صادقیان پس از برتری دو بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم با همت بچه‌ها این بازی را با پیروزی پشت‌ سر بگذاریم.

وی افزود: به نظر آقای دایی احترام می‌گذارم و هر موقع تصمیم بگیرد که فیکس باشم با جان و دل برای پرسپولیس بازی می‌کنم، مطمئن باشید او هم هر بازیکنی آماده‌تر باشد را در زمین قرار می‌دهد.

صادقیان تأکید کرد: قبلاً دو بار به تیر زده بودم اما این بار طلسم شکست و توپ به تور نشست که این گل با کمک هواداران و سایر بازیکنان بود که به من کمک کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها