أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۵۶۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
اسرائیل باید توسط ایران و مردمش تحریم بشود نه اینکه اسرائیل و هم پیمانانش ایران را تحریم کنند؛ کالای اسرائیلی می‌تواند تحریم شود همانطور که گاندی توانست کالا و محصولات انگلیسی را تحریم کند؛ خیلی هم دشوار نیست.

به گزارش 598، وبلاگ تخریبچی نوشت: یک سوال ما بزرگتریم (عددی و حجمی) یا اسرائیل؟ ما باید اسرائیل و صهیون رو تحریم کنیم یا اینکه آنها ما را؟ اگر کمی تدبر بکنیم به این نتیجه خواهیم رسید که اگر سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بشود ما عملاً به کالاهای اسرائیلی نیاز نداریم.

حالا هم فقط فریب تبلیغات کیفیت برتر آنها را می‌خوریم؛ در اینکه کیفیت محصولات خارجی و اغلب اسرائیلی بالاتر است حرفی نیست ولی باید سابقه فعالیت در این عرصه را متوجه بود؛ حرف بنده حقیر کاملاً روشن است اسرائیل باید توسط ایران و مردمش تحریم بشود نه اینکه اسرائیل و هم‌پیمانانش ایران را تحریم کنند؛ کالای اسرائیلی می‌تواند تحریم شود همانطور که گاندی توانست کالا و محصولات انگلیسی را تحریم کند؛ خیلی هم دشوار نیست.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد صالح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
۷
۲
..!؟ من تعجب میکنم مگه ما کالای اسراییلی هم مصرف میکنیم..!!؟؟؟
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۰:۵۸ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
۱۰
۰
مگر ایران کالای اسرائیلی وارد میکند ؟؟!!! چه جالب پس همه ان شعارها الکی هستند ؟؟ چه خوب / چه قشنگ !!!!!!!!!
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۸ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
۷
۱
سلام
جای تامل داره ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها